  • 1. Data: 2009-11-18 07:48:49
    Temat: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Witam

    Mam problem z TP - od ok. 10 lat mam usługę poczty głosowej. Na początku -
    jeszcze w okresie pilotażowym - było naprawde OK. Po dwóch latach - jak
    weszła ogólnie - przestała mi się podobać. Z dwóch powodów:
    1. Jeśli ktoś dzwonił a telefon u mnie był zajęty, słuchawka odłożona na
    bok - poczta włączałal się od razu, bez sygnału zajętości. Rozmówca był więc
    kasowany za połączenie zanim się zorientował, że mam telefon zajęty.
    2. Poczta głosowa zaczęła oddzwaniać o różnych debilnych godzinach (np.
    sobota-niedziela 7 rano) - przedtem ew. nagrana wiadomość była sygnalizowana
    jak podnosiłem słuchawkę. Teraz to oddzwanianie (którego wcale nie chcę)
    będzie płatne.
    Przez ostatnie 8 lat co jakiś czas wyłączam usługę z telefonu, po czym sama
    się włącza (sama... TP ją uaktywnia). Na infolinii 19393 bez problemu
    powiedzą jak usługę wyłączyć, ale sami nie wyłączą. Niby przyjmują zlecenie
    (nie mam na to żadnego dowodu - po prostu głos w słuchawce mi obiecuje) ale
    za jakiś czas - dzwoni telefon i nawija poczta głosowa :(
    Kontakty osobisty niemożliwy, list polecony mogę na ul. Bażantów do Katowic
    napisać, ale nie wiem czy nie szkoda na znaczek... Przecież nie udowodnię
    nikomu co było w kopercie? Jeszcze pismo z kancelarii adwokackiej to by może
    odpowiednio potrzktowali, ale od człowieka z ulicy?

    I pytanie - co powinienem zrobić żeby mi pocztę TP wyłączyła? Czy
    przechodzić przez całą "drogę służbową" czyli pisaninę? Jak mam udowadniać,
    że np. zgłaszałem/pisałem wnioski o wyłączenie usługi? Pieczęci z
    sekretariatu i numeru wpisu do dziennika nie dostanę...

    Arek

    PS Kiedyś za czasów BOK "murowanych" i przed błękitną linią znajomy też miał
    ten problem. BOK nie chciał przyjąć zlecenia wyłączenia PG, radzili zrobić
    to samemu z telefonu. Znajomy się wściekł, zbluzgał tych z BOK-u, po chamsku
    i bezczelnie spisał jakieś nazwiska z plakietek na biurkach i powiedział że
    dopłaci do interesu u adwokata, ale nie daruje. I wyłączyli mu usługę zanim
    wyszedł z tego BOK-u, i już więcej problemów nie miał. Czyli chamstwo
    popłaciło...

  • 2. Data: 2009-11-18 08:26:52
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Mam problem z TP - od ok. 10 lat mam usługę poczty głosowej. Na początku -

    przenieś numer do innego operatrora

    jk

  • 3. Data: 2009-11-18 09:39:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > I pytanie - co powinienem zrobić żeby mi pocztę TP wyłączyła? Czy
    > przechodzić przez całą "drogę służbową" czyli pisaninę? Jak mam
    > udowadniać,

    A wybrac #61# i poczekac na sygnal, po czym odlozyc sluchawke i ponownie tym
    razem #67# i poczekac na sygnal jest tak trudno?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-11-18 09:41:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > miał ten problem. BOK nie chciał przyjąć zlecenia wyłączenia PG, radzili
    > zrobić to samemu z telefonu. Znajomy się wściekł, zbluzgał tych z BOK-u,

    Aha - rozumiem, ze bierzesz przyklad z kolegi.
    #61# oraz #67# to dla Ciebie obraza majestatu?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-11-18 10:34:25
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Udać emeryta, który ma telefon z tarczą bez wybierania tonowego?
    JaC

  • 6. Data: 2009-11-18 11:42:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.11.2009 10:41), SDD wrote:
    > Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Aha - rozumiem, ze bierzesz przyklad z kolegi.
    > #61# oraz #67# to dla Ciebie obraza majestatu?

    Przecież napisał że wielokrotnie wyłączał "z telefonu", czyli rozumiem
    że w ten sposób.

    p. m.

  • 7. Data: 2009-11-18 12:28:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-11-2009 o 12:42:27 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Przecież napisał że wielokrotnie wyłączał "z telefonu", czyli rozumiem
    > że w ten sposób.

    ZTCW (z pierwszej ręki) to "konsultanci" w firemkach-satelitach
    potrafią fałszować podpisy na zleceniach, albo wpisywać fikcyjne zlecenia,
    także pewnie o to tu chodzi - po wyłączeniu poczty numer idzie
    do takich "konsultantów" którzy ją "włączają"

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2009-11-18 13:17:48
    Od: Skiraz <p...@o...pl>

> [...]
    > także pewnie o to tu chodzi - po wyłączeniu poczty numer idzie
    > do takich "konsultantów" którzy ją "włączają"

    Eeeee, pocztę głosową w TP mam wyłączoną od początku jej istnienia.
    Nie zdarzyło mi się żeby poczta się włączyla.

    najlepiej złóż skargę na działanie usługi albo listownie na Bażantów w
    Katowicach, albo 19393 (pamiętaj, że konsultant ma obowiązek podać Ci
    numer zgłoszenia zapisz go sobie).
    Jako przyczynę skargi podaj, brak możliwości wyłączenia poczty głosowej
    pomimo kilkukrotnych prób.

  • 9. Data: 2009-11-18 13:21:32
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-11-2009 o 14:17:48 Skiraz <p...@o...pl> napisał(a):

    > Eeeee, pocztę głosową w TP mam wyłączoną od początku jej istnienia.
    > Nie zdarzyło mi się żeby poczta się włączyla.

    To zatrudnij się w takiej szemranej firemce i poczekaj
    kilka tygodni aż się z Tobą oswoją na tyle, że udzielą Ci
    informacji jak się robi takie wyniki :)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2009-11-18 16:16:10
    Temat: Odp: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 18-11-2009 o 14:17:48 Skiraz <p...@o...pl> napisał(a):

    To o czym piszesz oczywiście jest technicznie możliwe, ale do czasu. Póki
    usługa darmowa, to sprawa jest trudna do ugryzienia, ale uruchomienie
    usługi płatnej, to już przestępstwo. Po zawiadomieniu prokurator dość
    szybko powinien ustalić osobę, która to aktywowała. Potem nawet proste
    sprawdzenie bilingu doprowadzi do wniosku, że ktoś to z sufitu wrzucił w
    system. W bardziej skomplikowanych wypadkach, gdy operator sobie wrzuci to
    po rozmowie w innej sprawie konieczne będzie odtworzenie nagrania.