  • 1. Data: 2009-11-17 18:53:21
    Temat: Wypowiedzenie a L4
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    Czy moge dostarczyc zwolnienie L4 w dniu w ktorym pracodawca chce mi
    wreczyc wypowiedzenie? Czy w takiej sytuacji wypowiedzenie nie bedzie
    obowiazywalo ?

  • 2. Data: 2009-11-17 21:32:52
    Temat: Re: Wypowiedzenie a L4
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdurf4$o1q$1@inews.gazeta.pl DzikBagienny
    <n...@i...com> pisze:

    > Czy moge dostarczyc zwolnienie L4 w dniu w ktorym pracodawca chce mi
    > wreczyc wypowiedzenie?
    Będzie ci cięzko, bo L4 już dawno nie ma.
    Ale jeśli chodzi o ZUS-ZLA to - tak.

    > Czy w takiej sytuacji wypowiedzenie nie bedzie obowiazywalo ?
    To zależy od paru okoliczności.
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/365862,kiedy_z
    wolnienie_lekarskie_chroni_przed_wypowiedzeniem.html

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-11-19 09:51:35
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 19:53:21 +0100, DzikBagienny napisał(a):

    > Czy moge dostarczyc zwolnienie L4 w dniu w ktorym pracodawca chce mi
    > wreczyc wypowiedzenie? Czy w takiej sytuacji wypowiedzenie nie bedzie
    > obowiazywalo ?

    Dziwne... raz chcesz udupić szefa za brak regulaminu pracy z którym się
    zapoznałeś (twój podpis), teraz zaś nie chcesz przyjąć wypowiedzenia.
    Gówno warte jest twoje ZLA, skoro szef przekazał ci oświadczenie woli zanim
    dałeś mu druk ZLA.
    Co innego gdybyś "był na chorobowym" - to wówczas nie oświadczy ci szef że
    chce cię w końcu wypierdolić (oczywiście przy określonych warunkach, nawet
    jak będziesz na ZLA, to i tak będzie mógł cię wypierdolić) :)