  • 1. Data: 2009-11-17 19:35:06
    Temat: licytacja komornicza a lokator
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Witam!
    Mam okazja kupic mieszkanie w drodze licytacji komorniczej,
    w najbliszym czasie wybieram sie ogladnac mieszkanie oraz operat szacunkowy
    cena jest atrakcyjna, ale przypuszczam ze w mieszkaniu ktos mieszka

    czy w tej sytuacji odpuscic sobie takie mieszkanie?
    czy jest sens wchodzic w taki temat?

    z gory dziekuje za wszelkie sugestie
    pozdrawiam serdecznie

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-11-17 19:59:00
    Temat: Re: licytacja komornicza a lokator
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cena jest atrakcyjna, ale przypuszczam ze w mieszkaniu ktos mieszka
    >
    > czy w tej sytuacji odpuscic sobie takie mieszkanie?

    Oczywiście, że trzeba wchodzić!
    Jak kupisz to mieszkanie to wystarczy założyć sprawę o eksmisję tego lokatora,
    juz po paru latach powinnes mieć wyrok i potem tylko pozostaje kupienie
    mieszkania dla tego człowieka i jakby nie chciał wyjść to zaczynasz drobne
    formalności z komornikiem.

    --
    andreas