  • 11. Data: 2009-11-18 17:04:34
    Temat: Re: Odp: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 18-11-2009 o 17:16:10 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Dnia 18-11-2009 o 14:17:48 Skiraz <p...@o...pl> napisał(a):
    >

    > To o czym piszesz oczywiście jest technicznie możliwe, ale do czasu.
    > Póki usługa darmowa, to sprawa jest trudna do ugryzienia, ale
    > uruchomienie usługi płatnej, to już przestępstwo. Po zawiadomieniu
    > prokurator dość szybko powinien ustalić osobę, która to aktywowała.
    > Potem nawet proste sprawdzenie bilingu doprowadzi do wniosku, że ktoś to
    > z sufitu wrzucił w system. W bardziej skomplikowanych wypadkach, gdy
    > operator sobie wrzuci to po rozmowie w innej sprawie konieczne będzie

    Prokurator co najwyżej ustali że wyszło to z firmy Heniex Henryk
    Henrykowski,
    podpis jest nie wiadomo kogo, a właściciel mówi że nie wie kto to konkretne
    zlecenie obrabiał.

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2009-11-18 19:24:34
    Temat: Odp: Odp: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał(a):

> [...]
    > Henrykowski,
    > podpis jest nie wiadomo kogo, a właściciel mówi że nie wie kto to

    Oczywiście takiego wyniku postępowania nie sposób wykluczyć, ale moim
    zdaniem nie należy przesadzać. Ilość osób zatrudnionych w firmie jest
    skończona i można w ostateczności pobrać wzory podpisów od wszystkich
    wchodzących w rachubę. Co więcej skoro wiemy, kiedy zlecenie wyszło i z
    którego oddziału firmy, to mamy ograniczenie do jednej zmiany. Z
    doświadczenia wiem, że wbrew pozorom ustalenie tego jest możliwe w dość
    szybki sposób. Pracownikom zmiany się wyjaśnia, że zostaną wzięte wzory
    podpisów od wszystkich, zlecona ekspertyza, za którą zapłaci sprawca. To
    dość spora kwota i przeważnie sprawca się zgłasza sam. No i oczywiście
    poszukiwanie sparwcy jednego takiego zlecenia to trochę bezsensowne jest,
    bo mógł się choćby pomylić. Ale jak wpłynie kilka zawiadomień, to nikt
    sobie na masowe tworzenie "nn-ek" nie pozwoli. Natomiast teraz takiego
    problemu generalnie nie ma, a w każdym razie spotyka się je sporadycznie.

  • 13. Data: 2009-11-19 13:58:26
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 18 Nov 2009 14:17:48 +0100, Skiraz <p...@o...pl> wrote:

    >Eeeee, pocztę głosową w TP mam wyłączoną od początku jej istnienia.
    >Nie zdarzyło mi się żeby poczta się włączyla.
    Ja mialem wlaczona poczte w TP z nagranym wlasnoustnie komunikatem o
    zmianie numeru, bez mozliwosci pozostawienia wiadomosci.
    Srednio co kilka miesiecy TP resetowala moj komunikat do jakiegos
    domyslnego i wlaczala mozliwosc pozostawienia wiadomosci.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

  • 14. Data: 2009-11-19 14:00:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 18 Nov 2009 14:17:48 +0100, Skiraz <p...@o...pl> wrote:

    >najlepiej złóż skargę na działanie usługi albo listownie na Bażantów w
    >Katowicach, albo 19393 (pamiętaj, że konsultant ma obowiązek podać Ci
    >numer zgłoszenia zapisz go sobie).
    Ja wszelkie skargi zglaszam przez panel klienta, drukuje sobie ich
    potwierdzenia do pdf-a (z trescia tego co tam wklepalem) i zazwyczaj
    nastepnego dnia jest reakcja.

    WAM