eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › zwrot pieniędzy za karnet
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-11-17 22:17:14
    Temat: zwrot pieniędzy za karnet
    Od: Anna <a...@i...net>


    Jako konsument wykupuje karnet na kilka godzin korzystania z usług
    sportowych np. basen odkryty. Do końca sezonu wykorzystuje pewną cześć
    tego czasu.
    W nowym sezonie okazuje się (wcześniej nie było informacji o terminie
    ważności karnetu), że nie ma możliwości wykorzystania reszty czasu, ani
    uzyskania zwrotu pieniędzy za niemożliwą do wykorzystania część
    świadczenia.

    Takie postępowanie przedsiębiorcy jest zgodne z prawem?

    W szczególności czy nie dotyczy tego:

    Kodeks Cywilny
    Art. 385^3. W razie wątpliwości uważa się, że niedozwolonymi
    postanowieniami umownymi są te, które w szczególności:
    12) wyłączają obowiązek zwrotu konsumentowi uiszczonej zapłaty za
    świadczenie nie spełnione w całości lub części, jeżeli konsument
    zrezygnuje z zawarcia umowy lub jej wykonania,

    13) przewidują utratę prawa żądania zwrotu świadczenia konsumenta
    spełnionego wcześniej niż świadczenie kontrahenta, gdy strony
    wypowiadają, rozwiązują lub odstępują od u mowy,

    Zmieni coś to, że od nowego sezonu będzie dostępna informacja o terminie
    ważności karnetu?


    Anna

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1