    From: Skiraz <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Date: Wed, 18 Nov 2009 14:17:48 +0100

    > ZTCW (z pierwszej ręki) to "konsultanci" w firemkach-satelitach
    > potrafią fałszować podpisy na zleceniach, albo wpisywać fikcyjne zlecenia,
    > także pewnie o to tu chodzi - po wyłączeniu poczty numer idzie
    > do takich "konsultantów" którzy ją "włączają"

    Eeeee, pocztę głosową w TP mam wyłączoną od początku jej istnienia.
    Nie zdarzyło mi się żeby poczta się włączyla.

    najlepiej złóż skargę na działanie usługi albo listownie na Bażantów w
    Katowicach, albo 19393 (pamiętaj, że konsultant ma obowiązek podać Ci
    numer zgłoszenia zapisz go sobie).
    Jako przyczynę skargi podaj, brak możliwości wyłączenia poczty głosowej
    pomimo kilkukrotnych prób.