    From: "arek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
    Date: Wed, 18 Nov 2009 08:48:49 +0100

    Witam

    Mam problem z TP - od ok. 10 lat mam usługę poczty głosowej. Na początku -
    jeszcze w okresie pilotażowym - było naprawde OK. Po dwóch latach - jak
    weszła ogólnie - przestała mi się podobać. Z dwóch powodów:
    1. Jeśli ktoś dzwonił a telefon u mnie był zajęty, słuchawka odłożona na
    bok - poczta włączałal się od razu, bez sygnału zajętości. Rozmówca był więc
    kasowany za połączenie zanim się zorientował, że mam telefon zajęty.
    2. Poczta głosowa zaczęła oddzwaniać o różnych debilnych godzinach (np.
    sobota-niedziela 7 rano) - przedtem ew. nagrana wiadomość była sygnalizowana
    jak podnosiłem słuchawkę. Teraz to oddzwanianie (którego wcale nie chcę)
    będzie płatne.
    Przez ostatnie 8 lat co jakiś czas wyłączam usługę z telefonu, po czym sama
    się włącza (sama... TP ją uaktywnia). Na infolinii 19393 bez problemu
    powiedzą jak usługę wyłączyć, ale sami nie wyłączą. Niby przyjmują zlecenie
    (nie mam na to żadnego dowodu - po prostu głos w słuchawce mi obiecuje) ale
    za jakiś czas - dzwoni telefon i nawija poczta głosowa :(
    Kontakty osobisty niemożliwy, list polecony mogę na ul. Bażantów do Katowic
    napisać, ale nie wiem czy nie szkoda na znaczek... Przecież nie udowodnię
    nikomu co było w kopercie? Jeszcze pismo z kancelarii adwokackiej to by może
    odpowiednio potrzktowali, ale od człowieka z ulicy?

    I pytanie - co powinienem zrobić żeby mi pocztę TP wyłączyła? Czy
    przechodzić przez całą "drogę służbową" czyli pisaninę? Jak mam udowadniać,
    że np. zgłaszałem/pisałem wnioski o wyłączenie usługi? Pieczęci z
    sekretariatu i numeru wpisu do dziennika nie dostanę...

    Arek

    PS Kiedyś za czasów BOK "murowanych" i przed błękitną linią znajomy też miał
    ten problem. BOK nie chciał przyjąć zlecenia wyłączenia PG, radzili zrobić
    to samemu z telefonu. Znajomy się wściekł, zbluzgał tych z BOK-u, po chamsku
    i bezczelnie spisał jakieś nazwiska z plakietek na biurkach i powiedział że
    dopłaci do interesu u adwokata, ale nie daruje. I wyłączyli mu usługę zanim
    wyszedł z tego BOK-u, i już więcej problemów nie miał. Czyli chamstwo
    popłaciło...