    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    <m2p46bex78av.egffu5nf3q0i$.dlg@40tude.net>
    <uigvar$krm$12$RTomasik@news.chmurka.net>
    <lorc4c7r5p4n$.c8cwqht6yy3g.dlg@40tude.net>
    <uij65m$cdk$2$Shrek@news.chmurka.net> <2Nd3N.30$glg4.2@fx11.ams1>
    <uike8j$9te$2$Shrek@news.chmurka.net> <jRz3N.29$uGD8.13@fx07.ams1>
    <uinac6$e6b$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uio3en$qil$1$RTomasik@news.chmurka.net> <VWT3N.1597$0tU.1547@fx09.ams1>
    <uipqnr$9hm$3$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 14 Nov 2023 23:57:07 GMT

    On 2023-11-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak cała policja... Po prostu skoro przepisy wprost nie nakazują, to
    > nikt nie ruszy dupy i tyle. Czy to na poziomie komendanta czy na
    > poziomie kulsona na ulicy którego poprosisz o pomoc. Każdy będzie szukał
    > przepisu który pozwala my w takie sytuacji nic nie robić i siedzieć na
    > dupie nieniepokojony w oczekiwaniu na emkę.
    >
    > PS - widzisz ja wcale nie żartowałem jak na demo tłumaczyliśmy przez
    > kulsoni telefon chinczykowi gdzie ma podjechać z żarciem dla
    > policjantów, bo sami nie wiedzieli jak się nazywa najbliższa ulica do
> [...]

    Prawdę mówiąc aż trudno w to uwierzyć, ale ja to chyba trochę
    odrealniony jestem. Jak mi w pracy wypada jakaś nasiadówa w porze lanczu
    (11-13) na poziomie ogólnym korpo (kilkaset osób ++) to korpo załatwia
    katering. Bo jak nic umrę z głodu jesli nie zeżrę czegoś do 13, a już na
    pewno nie dojdę 200m do jakiejś budki z żarciem lub 50m do biurka.
    A tych, w wypindrzonym socjalnymi hasłami EU, się wysyła do fizycznej
    roboty na mróz i deszcz i nie zapewnia nawet ciepłego picia. To jak ma
    być z nimi dobrze?

    --
    Marcin