  • 1. Data: 2018-03-30 08:05:03
    Temat: Tak a propos działań Policji
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    https://www.wykop.pl/link/4237687/skandaliczne-przes
    zukanie-u-dziennikarki-radiowej-trojki/
    Policjanci wpadli do domu dziennikarki Anny Rokicińskiej - bez
    legitymowania się, bez informowania o co chodzi. Były wulgaryzmy, był
    szantaż emocjonalny, było nawet "pierdzenie". Na koniec okazało się, że
    policjanci szukali "Anny z remontowanego domu", a nie dziennikarki.

    do posłuchania:
    http://dktr.pl/gfx_wykop/policja.ogg

    --
    http://zrzeda.pl

  • 2. Data: 2018-03-30 11:20:17
    Temat: Re: Tak a propos działań Policji
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Mar 2018 08:05:03 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > szantaż emocjonalny, było nawet "pierdzenie". Na koniec okazało się, że
    > policjanci szukali "Anny z remontowanego domu", a nie dziennikarki.

    Ciekawe, o ilu takich pomyłkach nikt nie wie, bo ofiara nie jest akurat
    dziennikarką ogólnopolskiego radia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 3. Data: 2018-03-30 15:28:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > szantaż emocjonalny, było nawet "pierdzenie". Na koniec okazało się, że
    > policjanci szukali "Anny z remontowanego domu", a nie dziennikarki.

    Jest ciąg dalszy:

    "Skoro w tym domu był podobno taki bałagan jak na melinie to ten wygląd
    uśpił ich czujność" - tak na oficjalnym koncie na Twitterze policja
    usprawiedliwiała omyłkowe wtargnięcie do domu dziennikarki. Teraz rzecznik
    formacji twierdzi, że wpis był pomyłką."

    Więcej:
    0625,policja-wtargnela-do-domu-dziennikarki-kuriozal
    ne-tlumaczenie.html#Z_BoxNewsLinkImg&a=167&c=96

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 4. Data: 2018-03-30 20:32:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2018 o 15:28, Olin pisze:

> [...]
    >
    > Więcej:
    0625,policja-wtargnela-do-domu-dziennikarki-kuriozal
    ne-tlumaczenie.html#Z_BoxNewsLinkImg&a=167&c=96

    Zastanawiam się co policja musiałaby odpierdolić, żeby ktoś wziął i
    przyznał - kurwa, ale zjebaliśmy! ;) Można odnieść wrażenie, że albo
    pracują tam sami idioci, albo mają pecha, albo im obywatele kłody cały
    czas pod nogi podkładają.

    A to jeden w zimę rowerem jeżdzi, a to umrze w kiblu, a to do pierdla
    pójdzie za niewinnośc, a to mieszka nie tam gdzie powinien, a to okaże
    się, że po złości Tylman nie zabił, a to rozporządzenie tak głupio
    napisze, ze trzeba fikcyjne powody wymyślać, żeby obywatela przetrzepać...

    No dobra - wszystko rozumiem, wina przypadkowego społeczeństwa co to się
    na policję uwzięło, ale skąd oni tych niedorzeczników bronią - na logikę
    powinni brać kogoś wygadanego, inteligentego, posłać go na szkolenie z
    damage control, czy jak to się nazywa, pr i podstaw psychologii. A tym
    czasem można odnieść wrażenie, że wybierają takiego co to się już do
    niczego nie nadaje i robią go rzecznikiem;)

    Shrek

  • 5. Data: 2018-03-31 11:36:51
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 30 Mar 2018 20:32:36 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > czasem można odnieść wrażenie, że wybierają takiego co to się już do
    > niczego nie nadaje i robią go rzecznikiem;)

    'Podejrzana posiadała specjalistyczny sprzęt do internetowego wyłudzania
    kredytów'
    Mysle sobie o co kurwa chodzi?
    Ale zaraz... parę godzin wcześniej w innych "wiadomościach"
    ten sam gość powiedział że: ''... posiadała internet radiowy".

    No cóż nie ma to jak język branżowy...
    jak ci zajebali rower to 'jesteś zamieszany w kradzież roweru'.

  • 6. Data: 2018-03-31 12:04:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-03-30 o 20:32, Shrek pisze:

> [...]
    > czasem można odnieść wrażenie, że wybierają takiego co to się już do
    > niczego nie nadaje i robią go rzecznikiem;)

    No dobra, a skąd brać tych wygadanych i inteligentnych?

  • 7. Data: 2018-03-31 12:29:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2018 o 12:04, cef pisze:

    > No dobra, a skąd brać tych wygadanych i inteligentnych?

    No dobra, ale nie powiesz, że to wygląda jakby wzięli na rzeczników tych
    bardziej inteligentnych i wygadanych? Ja rozumiem, że tak krawiec szyje
    jak materii staje, ale bez przesady. Spora częśc służby patrolowej czy
    nawet prewencji sprawia wrażenie bardziej ogarniętych, a tam mają chyba
    mniejsze wymagania co do ogólnej bystrości niż na stanowisku rzecznika.

    Przecież to jest żenada...

    Shrek

  • 8. Data: 2018-03-31 14:10:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-31 o 12:04, cef pisze:

    > No dobra, a skąd brać tych wygadanych i inteligentnych?

    Przestać przy przyjmowaniu do służby faworyzować dzieci i siostrzeńców.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-03-31 14:19:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-03-31 o 14:10, RadoslawF pisze:

    > Przestać przy przyjmowaniu do służby faworyzować dzieci i siostrzeńców.

    Nawet jeśli by spróbować, to i tak wśród wygadanych i inteligentnych
    chętnych do pracy w policji będzie niewielu.

  • 10. Data: 2018-03-31 14:31:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2018 o 14:19, cef pisze:

    > Nawet jeśli by spróbować, to i tak wśród wygadanych i inteligentnych
    >  chętnych do pracy w policji będzie niewielu.

    W sumie nie ma przymusu, żeby rzecznik był policjantem.

    Shrek