    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak a propos działań Policji
    Date: Sat, 31 Mar 2018 12:29:59 +0200

    W dniu 31.03.2018 o 12:04, cef pisze:

    > No dobra, a skąd brać tych wygadanych i inteligentnych?

    No dobra, ale nie powiesz, że to wygląda jakby wzięli na rzeczników tych
    bardziej inteligentnych i wygadanych? Ja rozumiem, że tak krawiec szyje
    jak materii staje, ale bez przesady. Spora częśc służby patrolowej czy
    nawet prewencji sprawia wrażenie bardziej ogarniętych, a tam mają chyba
    mniejsze wymagania co do ogólnej bystrości niż na stanowisku rzecznika.

    Przecież to jest żenada...

    Shrek