  • 61. Data: 2018-04-06 19:05:12
    Temat: Re: Tak a propos działań Policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Podajesz
    > powód przeszukania (tu kradzione rowery), ale potem nie tylko możesz,
    > ale wręcz masz obowiązek przeszukać wszystko (nawet to etui).

    Wszystko???
    Kazda dziure?
    Pomijam to ze jezeli tak jest w rozporzadzeniu to sie noz w kieszeni
    otwiera ale gdzie tu sens? O co tak naprawde chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 62. Data: 2018-04-06 20:07:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2018 o 19:05, Budzik pisze:

    > OMG...

    Ale niestety tu ma rację. Przepis niekonstytuacyjny, ale dalej
    obowiązuje (i to jest kurwa skandal!). Co więcej obstawiam, że zastąpią
    go jeszcze bardziej niekonstytucyjnym, który będzie obowiązywał kolejne
    kilka lat. Przecież jest już jasne, że policja, prokuratura i docelowo
    sądownictwo ma stanowić zbrojne ramię partii wobec obywateli.

    Shrek

  • 63. Data: 2018-04-07 14:50:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-04-18 o 19:05, Budzik pisze:

    > Robert, ty nie mozesz tego na serio mowic...
    > Przeciez to jest tłumaczenie jak z dowcipów o wojsku...

    Rozporządzenie jest dostępne w necie. Przeczytaj. Przeanalizuj.

  • 64. Data: 2018-04-07 16:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Rozporządzenie jest dostępne w necie. Przeczytaj. Przeanalizuj.

    Nie dziekuje, wole głosno powiedziec - to jest tłumaczenie jak z filmów
    Barei i nawet jezeli tak mowi rozpoarzadzenie to po pierwsze codziennie w
    TV powinienem widziec policjanta ktory mowi o tym debilizmie i oczekuje
    zmiany. Po drugie nikt kto ma IQ qyzsze od stolika pod TV nie powinien
    tak tego rozporzadzenia stosowac. Dlaczego? Honor, inteligencja - tu
    mozesz sobie wpisac cokolwiek co jest dla ciebie wartoscia.

    Policjanta jednak w TV nawijajacego w tym temacie nie widze, wiec
    wnioskuje ze chyba dla policji to jest ok...? Jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 65. Data: 2018-04-07 17:04:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-04-18 o 16:59, Budzik pisze:

    > Policjanta jednak w TV nawijajacego w tym temacie nie widze, wiec
    > wnioskuje ze chyba dla policji to jest ok...? Jest?

    Zapytaj Policji. Ja mogę wypowiadać się tylko za siebie.

  • 66. Data: 2018-04-09 18:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zapytaj Policji. Ja mogę wypowiadać się tylko za siebie.

    A to sorry, myslałem ze jestes policjantem.
    Pomyliłem coś?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 67. Data: 2018-04-09 20:55:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-04-18 o 18:00, Budzik pisze:

    > A to sorry, myslałem ze jestes policjantem.
    > Pomyliłem coś?
    Przeczytaj ze zrozumieniem napisane przez Ciebie zdania.

  • 68. Data: 2018-04-10 06:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przeczytaj ze zrozumieniem napisane przez Ciebie zdania.

    Dziekuje za sugestie braku umiejetnosci czytania ze zrozumieniem.
    To odwdziecze sie: ironii nie paniał? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle