  • 11. Data: 2018-03-31 23:48:45
    Temat: Re: Tak a propos działań Policji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2018 14:19:07 +0200, cef napisał(a):

    > Nawet jeśli by spróbować, to i tak wśród wygadanych i inteligentnych
    > chętnych do pracy w policji będzie niewielu.

    Czemy - rzecznik to moze byc dobra praca :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-04-01 03:11:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-30, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    0625,policja-wtargnela-do-domu-dziennikarki-kuriozal
    ne-tlumaczenie.html#Z_BoxNewsLinkImg&a=167&c=96

    > Zastanawiam się co policja musiałaby odpierdolić, żeby ktoś wziął i
    > przyznał - kurwa, ale zjebaliśmy! ;) Można odnieść wrażenie, że albo
    > pracują tam sami idioci, albo mają pecha, albo im obywatele kłody cały
    > czas pod nogi podkładają.

    Kojarzę, że im się zdarzało. O tu np. widzę:
    http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/pomylka-antyter
    rorystow-w-poznaniu-wtargneli-do-mieszkania,3452915,
    art,t,id,tm.html

    "- Dzisiaj rano na terenie Poznania policjanci realizowali czynności w
    bardzo ważnej sprawie dotyczącej wyłudzeń pieniędzy od osób starszych. W
    związku z tym, była konieczność siłowego wejścia do jednego z mieszkań
    na terenie miasta - tłumaczy nadkomisarz Iwona Liszczyńska z zespołu
    prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.

    - Niestety, jak się okazało, doszło do pomyłki. Policjanci weszli nie do
    tego mieszkania, co powinni. Było to siłowe wejście, dlatego też zostały
    wyrządzone pewne szkody w mieniu. Na szczęście nikomu nic poważnego się
    nie stało, niezależnie od tego policjanci zapewnili przebywającym w
    mieszkaniu pomoc medyczną - dodaje."

    A biorąc pod uwagę sprawność słuzby zdrowia należałoby być w sumie
    wdzięcznym. Gdyby nie pomyłka mogliby czekać tygodniami na wizytę :)

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2018-04-01 08:52:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kojarzę, że im się zdarzało. O tu np. widzę:
    > http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/pomylka-antyter
    rorystow-w-poznaniu-wtargneli-do-mieszkania,3452915,
    art,t,id,tm.html

    To trzy lata temu. Już się "zrehabilitowali" twittem wymienionym w tym
    wątku.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-04-02 01:50:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    rorystow-w-poznaniu-wtargneli-do-mieszkania,3452915,
    art,t,id,tm.html

    > To trzy lata temu. Już się "zrehabilitowali" twittem wymienionym w tym
    > wątku.

    To pierwszy wynik z brzegu. Było tego więcej i kojarzę też jakieś w
    ostatnich latach. Tak czy siak, teza, że im się nie zdarza upada.

    Ale tez po prawdzie nie rozumiem, dlaczego nie mogą ich przeszkolić w
    dawaniu bardziej neutralnych wizerunkowo odpowiedzi.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2018-04-02 08:48:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tez po prawdzie nie rozumiem, dlaczego nie mogą ich przeszkolić w
    > dawaniu bardziej neutralnych wizerunkowo odpowiedzi.

    To proste. Policjanci uważają, że społeczeństwo jest dla nich żeby mogli
    wyrobić statystykę. Co widać choćby po uważaniu, że bez sensu jest wymóg
    podawania powodu czynności, bo zmusza policjantów do wymyślania bzdur,
    zamiast trzepać na legalu po uważaniu.

    Więc w imię czego policyjny rzecznik miałby się płaszczyć przed
    społeczeństwem? Jeszcze sobie pomyślą że policja jest dla nich:P

    Shrek

  • 16. Data: 2018-04-02 10:20:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 08:48, Shrek pisze:

> [...]
    > wyrobić statystykę. Co widać choćby po uważaniu, że bez sensu jest wymóg
    > podawania powodu czynności, bo zmusza policjantów do wymyślania bzdur,

    Czyli nadal nie zrozumiałeś!

    Bez sensu jest żądanie podania powodu i oderwanie zakresu dalszej
    czynności od tego powodu.

  • 17. Data: 2018-04-02 10:45:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli nadal nie zrozumiałeś!
    >
    > Bez sensu jest żądanie podania powodu i oderwanie zakresu dalszej
    > czynności od tego powodu.

    A jednak rozporządznie mówi, że masz tą przyczynę podać. Tak wiem - nie
    precyzuje, że masz podać prawdziwą przyczynę. Twoje osobiste
    przemyślenia na temat sensu podawania przyczyny wykonywania czynności są
    bez znaczenia.

    Shrek

  • 18. Data: 2018-04-02 10:47:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 10:20:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał
    > Czyli nadal nie zrozumiałeś!
    >
    > Bez sensu jest żądanie podania powodu i oderwanie zakresu dalszej
    > czynności od tego powodu.

    Ty jak widzę ciągle nie rozumiesz.
    Nie lubie tak pisać ale napiszę:
    Policjant zatrzymujący człowieka podając powód przeszukania "rowery kradną" i
    przeszukujący mu etui od okularów robi z siebie idiotę i ośmiesza formację w której
    służy. Pomijając już taką drobnostkę że ta formacja z zasady powinna służyć temu
    rowerzyście m,in.

  • 19. Data: 2018-04-02 16:22:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/30/2018 8:32 PM, Shrek wrote:
    > czasem można odnieść wrażenie, że wybierają takiego co to się już do
    > niczego nie nadaje i robią go rzecznikiem;)

    Kluczowy jest brak wstydu i przyzwoitości. W dowolnej dziedzinie, od
    policji przez polityke po media.

  • 20. Data: 2018-04-02 16:31:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2018 o 16:22, Sebastian Biały pisze:

    > Kluczowy jest brak wstydu i przyzwoitości. W dowolnej dziedzinie, od
    > policji przez polityke po media.

    Tym niemniej odrobina inteligencji jest wymagana, gdyż przynajmniej w
    teorii mają oni "ociepli" wizerunek policji.

    Ci powyżej sprawiaja wrażenie jakby kluczowym elementem rekrutacji na
    stanowisko było przegranie partii w warcaby z pawianem.

    Shrek