  • 101. Data: 2018-09-29 11:24:32
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-09-18 o 22:41, J.F. pisze:

    > Nie slyszalo sie o takich przypadkach wczesniej ... ale ilu ich tam
    > bylo - czterech chyba.
    > Tym trzem mozna by cos dolozyc - np widzieli przestepstwo i nie
    > zareagowali ...

    Jeśli jest, jak relacjonują dziennikarze, to "wspólnie i w porozumieniu
    przekroczenie uprawnień."

  • 102. Data: 2018-10-02 14:17:06
    Temat: Re: Konstytucja to teraz obraźliwe słowo [Was: Tajemnica adwokacka]
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Na pewno nie jest gorzej niż za KLD/SDKPiL/UD/UW/PO i to duży plus.

    -----

  • 103. Data: 2018-10-02 15:13:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Oct 2018 14:17:06 +0200, ń napisał(a):

    > Na pewno nie jest gorzej niż za KLD/SDKPiL/UD/UW/PO i to duży plus.

    Na pewno żadna z rządzących dotąd partii nie okradała PCK:
    https://natemat.pl/250223,pck-pis-wroclaw-nie-tylko-
    anna-zalewska-z-pis-miala-brac-pieniadze

    ani nie zmieniała przebiegu dróg:
    http://www.newsweek.pl/polska/polityka/uklad-radomsk
    i-nieruchomosciowy-biznes-czolowych-politykow-pis,ar
    tykuly,433769,1.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 104. Data: 2018-10-02 17:23:00
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie żartuj, bo się zajady robią.

    -----

  • 105. Data: 2018-10-02 17:36:26
    Od: Kviat

    W dniu 2018-10-02 o 14:17, ń pisze:
    > Na pewno nie jest gorzej niż za KLD/SDKPiL/UD/UW/PO

    Na pewno jest.
    Nie przypominam sobie, żeby krajem rządził jeden szeregowy poseł, albo
    żeby jakiś minister środowiska wierzył w chemtrailse. O poziomie
    intelektualnym i kulturze reszty obecnie rządzących z litości nie
    wspomnę. Przykłady znajdziesz samodzielnie.

    http://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/postepow
    ania-sadowe-coraz-dluzsze,artykuly,430682,1.html

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 106. Data: 2018-10-03 12:59:29
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > Dostajesz wezwanie bez postanowienia o zwolnieniu, to dzwonisz i pytasz.
    > Czasem się dogadujesz z przesłuchującym faktycznie, że Ci postanowienie
    > doręczy podczas przesłuchania. Ale jeśli nie chcesz się dogadać, to
    > czekasz na postanowienie i składasz zażalenie.

    A nie mozna zwolnić adwokata w czasie przesłuchania oskarżonego,
    świadka, ofiary, etc?

  • 107. Data: 2018-10-03 13:01:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Oct 2018 17:23:00 +0200, ń napisał(a):

    > zajady robią.

    Zacznij dbać o higienę jamy ustnej (pkt. 6)
    https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/dermatologia/
    zajady-jakie-sa-przyczyny-jak-je-odroznic-od-opryszc
    zki-aa-S5pc-KBZE-onLB.html

    Nie zaszkodzi, żebyś podesłał jaki link o układzie na modłę radomska, aby
    uniknąć pomówień, że po piSSdzielsku insynuujesz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 108. Data: 2018-10-03 13:06:11
    Od: n...@o...pl

    w <5bab86ef$0$477$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Hiszpania, Francja - tam o zwolnieniu z tajemnicy decyduje Sędzia
    > Śledczy, czyli to, co u nas jest Prokuratorem. Ale w takich Niemczech,
    > to o zwolnieniu z każdej tajemnicy decyduje sąd (nie wiem, czy we
    > wszystkich landach). U nas z tajemnicy służbowej / zawodowej Prokurator
    > zwalniał chyba do 1997 roku (stary kpk).
    >
    > Resumując: rozwiązanie, jak każde inne. Na postanowienie zapewne służy
    > zażalenie do sądu, za to w wielu oczywistych przypadkach skróci to czas
    > postępowania.

    Owszem można się odwołać post factum. Czyli najpierw zeznajesz, a potem
    składasz zażalenie, by zeznanie unieważniono. Interesujące :D

  • 109. Data: 2018-10-03 20:13:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2018 o 13:06, n...@o...pl pisze:

    > Owszem można się odwołać post factum. Czyli najpierw zeznajesz, a potem
    > składasz zażalenie, by zeznanie unieważniono. Interesujące :D

    Rozmawiasz z człowiekiem, który uważa, że skoro rozporządzenie nakazuje
    podać powód kontroli osobistej nie precyzując czy musi to być prawdziwy
    powód... to można podać dowolny.

    Shrek

  • 110. Data: 2018-10-03 22:51:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-10-18 o 13:06, n...@o...pl pisze:
    > w <5bab86ef$0$477$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Owszem można się odwołać post factum. Czyli najpierw zeznajesz, a potem
    > składasz zażalenie, by zeznanie unieważniono. Interesujące :D

    Czy zapoznałeś się z resztą wątku? o zdaje się, że nie. Nie za bardzo
    chce i się kolejną gałąź tu tworzyć. W skrócie - odwołujesz się przed.