  • 1. Data: 2018-09-25 16:40:32
    Temat: Emaile do urzędów - email czy epuap?
    Od: n...@o...pl

    Witam,

    akceptują jeszcze urzędy pisma napisane emailem (z danymi) czy już tylko epuap?

  • 2. Data: 2018-09-25 17:00:06
    Temat: Re: Emaile do urzędów - email czy epuap?
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >akceptują jeszcze urzędy pisma napisane emailem (z danymi) czy >już tylko
    >epuap?

    Mi zwykle akceptują, ale być może ma tu znaczenie fakt, że zaczęłam bardzo
    dawno, mojego niezmienianego mejla mają w bazah, i uznają za prawdziwy.
    Jak nie akceptują ( czyli pszysyłają jakieś żądanie, by koniecznie na
    piśmie) to od razu wiadomo, że to pszeciąganie sprawy.
    Zwykle inny mejl będzie pszez ten sam użąd uznany.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2018-09-27 21:18:42
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2018 16:40:32 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > akceptują jeszcze urzędy pisma napisane emailem (z danymi) czy już tylko epuap?

    kpa dopuszcza przesłanie pisma drogą elektroniczną;
    można także po prostu zeskanować i jako pdf do nich wysłać