  • 1. Data: 2018-09-25 16:11:46
    Temat: Protokół brytyjski
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Dlaczego KE skarży nas, że (m.in.) łamiemy 47 artykuł KPP, skoro
    protokół brytyjski nie zezwala TSUE na zajmowanie stanowiska.

    Nie znalazłem pisemnej wypowiedzi rzeczniczki. Na filmie mówi o tym.
    25 s jeżeli ktoś niecierpliwy. :-)
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/ke-kieruje
    -skarge-przeciw-polsce-do-tsue-rzecznik-sn-wcale-sie
    -z-tej-decyzji-nie/f411edy

    I druga sprawa, to łamiemy artykuł 19 Traktatu o Unii Europejskiej.
    Tak czytam i nie widzę co z tego artykułu łamiemy?
    https://www.arslege.pl/trybunal-sprawiedliwosci/k78/
    a11027/

    A tu tekst protokołu brytyjskiego. Krótki. :-)
    http://www.solidarnosc.org.pl/kielce/tygArchiw/2008%
    20rok/Nr%2039%20z%20dn%2028%20mar%2008/Protok%20bryt
    yjski%2039.htm

    Robert

  • 2. Data: 2018-09-26 20:59:41
    Temat: Re: Protokół brytyjski
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 25/09/18 16:11, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    >

    > I druga sprawa, to łamiemy artykuł 19 Traktatu o Unii Europejskiej.
    > Tak czytam i nie widzę co z tego artykułu łamiemy?

    ust. 1 akapit 2.
    Sądy państw członkowskich są środkiem skutecznej ochrony sądowej w
    dziedzinach objętych przez UE.