  • 91. Data: 2018-09-28 20:07:27
    Temat: Re: Konstytucja to teraz obraźliwe słowo [Was: Tajemnica adwokacka]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 28 Sep 2018 19:55:13 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Najwyżej PiS
    > "brak szacunku dla tej konstytucji" przeniósł na nowy/wyższy poziom.

    PiS generalnie robi wszystko na poziomie niedostępnym dla innych, bo ma
    prezesową drabinkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 92. Data: 2018-09-28 20:27:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2018 o 19:55, A. Filip pisze:

    > Najwyżej PiS
    > "brak szacunku dla tej konstytucji" przeniósł na nowy/wyższy poziom.

    No dość wysoki poziom, skoro uznał samo słowo konstytucja za obraźliwe.

    Shrek

  • 93. Data: 2018-09-28 20:34:36
    Od: Kviat

    W dniu 2018-09-28 o 19:55, A. Filip pisze:

    > Wiec może nie pierdolmy że był jakiś duży+ szacunek dla tej konstytucji
    > jeszcze zanim PiS zaczął ją "twórczo interpretować".

    A miało być lepiej.

    > Najwyżej PiS
    > "brak szacunku dla tej konstytucji" przeniósł na nowy/wyższy poziom.

    Więc może nie pierdolmy.

    Pozdrawiam.
    Piotr

  • 94. Data: 2018-09-28 21:35:01
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-09-18 o 05:59, Shrek pisze:

    > A jak teraz odmówisz zeznań? Odpowiedzialność karna.

    Poczytaj ten przepis dokładnie.

  • 95. Data: 2018-09-28 21:37:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-09-18 o 13:21, J.F. pisze:

    > Nie wiesz jak sie przesluchuje ?
    > Moze i palka juz niemodna, ale dostaliscie takie fajne paralizatory ...

    Nikt normalny takich sztuczek nie stosuje. Tylko idioci, którzy nie
    umiej tego dobrze i zgodnie z prawem zrobić.

  • 96. Data: 2018-09-28 21:39:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-09-18 o 18:42, Shrek pisze:

    > Masz - tu uwalił. Co to zmienia. Kulsony wjebały się na chatę, sąd
    > uznał, że bez uzasadnienia co więcej czyn popełniony wcale nie była ani
    > przestępstwem ani wykroczeniem. I co z tego?
    >
    > Tu chodzi o to, że od tej pory kulsony z ziobrokuratorami będą mogłuy
    > uprawiać politykę faktów dokonanych.

    Odnoszę wrażenie, że jakiś link chciałeś dopisać.

  • 97. Data: 2018-09-28 21:40:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poczytaj ten przepis dokładnie.

    Co mam poczytać? Ten który jest teraz? Co on ma do rzeczy?

    Shrek

  • 98. Data: 2018-09-28 21:41:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Odnoszę wrażenie, że jakiś link chciałeś dopisać.

    faktycznie;) Jeszcze będzie z ciebie detektyw:P

    0433,policja-przeszukala-mu-dom-za-konstytucje-na-po
    mniku-l-kaczynskiego.html

  • 99. Data: 2018-09-28 22:41:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2018 21:37:28 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nikt normalny takich sztuczek nie stosuje. Tylko idioci, którzy nie
    > umiej tego dobrze i zgodnie z prawem zrobić.

    Nie slyszalo sie o takich przypadkach wczesniej ... ale ilu ich tam
    bylo - czterech chyba.

    Tym trzem mozna by cos dolozyc - np widzieli przestepstwo i nie
    zareagowali ...

    J.

  • 100. Data: 2018-09-29 08:44:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2018 o 22:41, J.F. pisze:

    > Tym trzem mozna by cos dolozyc - np widzieli przestepstwo i nie
    > zareagowali ...

    Jakie przestępstwo? Zwykłe przekroczenie uprawnień. Sam widzisz, że
    ziobrokuratory to nadzwyczaj uczciwa kasta i jak nie mają 105% pewności
    to zarzutów nie postawią. Więc w zasadzie nic złego w tym, że naczelny
    ziobrokurator jest zwierzchnikiem sędziów. Przy takiej uczciwości
    ziobrokuratury sądy są z zasadzie zbędne:P

    Shrek