  • 111. Data: 2018-10-04 06:47:30
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy zapoznałeś się z resztą wątku? o zdaje się, że nie. Nie za bardzo
    > chce i się kolejną gałąź tu tworzyć. W skrócie - odwołujesz się przed.

    A twierdzisz tak na podstawie?

    Shrek

  • 112. Data: 2018-10-04 11:59:26
    Od: n...@o...pl

    w <5bb52bdb$0$493$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Czy zapoznałeś się z resztą wątku? o zdaje się, że nie. Nie za bardzo
    > chce i się kolejną gałąź tu tworzyć. W skrócie - odwołujesz się przed.

    Niestety, wydajesz się mylić.
    Oczywiście o ile materiał w TV był rzetelny to odwołujesz się po przesłuchaniu.

    Ponadto:
    - Jeżeli prokurator zdąży np. przesłuchać dziennikarza, zanim sąd rozpozna
    zażalenie, takiej sytuacji nie da się odwrócić. Co gorsza, jeśli sąd stwierdzi,
    że zwolnienie z tajemnicy było bezpodstawne, prokurator i tak będzie mógł ten
    nielegalnie zdobyty dowód wykorzystać - wyjaśnia Dariusz Mazur, rzecznik
    prasowy stowarzyszenia sędziów Themis.

  • 113. Data: 2018-10-04 13:48:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    >Niestety, wydajesz się mylić.
    >Oczywiście o ile materiał w TV był rzetelny to odwołujesz się po
    >przesłuchaniu.

    Za rzetelnosc TV to zlamanego grosza bym nie dal - trzeba by projekt
    ustawy przeczytac, lub projekt projektu.

    O ile w ogole juz cos takiego jest, a nie na razie luzne prace.

> [...]
    >mógł ten
    >nielegalnie zdobyty dowód wykorzystać - wyjaśnia Dariusz Mazur,

    Ale to na podstawie jakiegos projektu, czy na podstawie materialow z
    TV ?

    J.

  • 114. Data: 2018-10-04 16:38:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-10-18 o 11:59, n...@o...pl pisze:

    > Oczywiście o ile materiał w TV był rzetelny to odwołujesz się po przesłuchaniu.

    Trudno i się odnieść do jakiegoś materiału, którego nie widziałem.

  • 115. Data: 2018-10-04 18:05:06
    Od: n...@o...pl

    w <5bb62603$0$524$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Trudno i się odnieść do jakiegoś materiału, którego nie widziałem.

    Ale można doczytać:

  • 116. Data: 2018-10-04 20:36:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2018 o 13:48, J.F. pisze:

    > Za rzetelnosc TV to zlamanego grosza bym nie dal - trzeba by projekt
    > ustawy przeczytac, lub projekt projektu.

    Nie wiem o jaką telewizję chodzi, ale o ile nie jest to pisdaTV czy
    jakaś inna republika to zapewne jest bardziej wiarygodna niż deklaracja
    polityka pisu, że on nie chce przemycić w nowym prawie czy "reformie"
    jakiegoś kurewstwa, które oczywiście zamierza popełnić.

    Zresztą - Robert twierdzi, że to są pojedyncze sprawy na jedno
    dziesięciolecie, a pisdy twierdzą, że chca poprawić szybkość i
    skuteczność postępowań. Jakby miało zostać po staremu to nic to nie
    zmienia. A jak pisdy chcą poprawiać działanie sądów czy prokuratury to z
    definicji możesz założyć, że chcą umożliwić kurewstwo dla swoich
    politycznych celów.

    Shrek

  • 117. Data: 2018-10-05 11:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >deklaracja polityka pisu, że on nie chce przemycić w nowym prawie czy
    >"reformie" jakiegoś kurewstwa, które oczywiście zamierza popełnić.

    IMO - inne TV nie lepsze.
    Jest news, to sie go podaje i szuka nastepnego.

    Rzetelnosc ... to nie u nich.

    J.

  • 118. Data: 2018-10-05 18:24:25
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-05 o 11:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup

    > IMO - inne TV nie lepsze.
    > Jest news, to sie go podaje i szuka nastepnego.
    >
    > Rzetelnosc ... to nie u nich.

    Tajemnica dziennikarska, adwokacka i lekarska bez zmian
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/58
    2533,tajemnica-dziennikarska-adwokacka-i-lekarska.ht
    ml

    --
    animka

  • 119. Data: 2018-10-05 19:53:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2018 o 11:06, J.F. pisze:

    > IMO - inne TV nie lepsze.
    > Jest news, to sie go podaje i szuka nastepnego.
    >
    > Rzetelnosc ... to nie u nich.

    Rzetelność jest u nich losowa, także możesz prawdziwego niusa trafić.
    Jak pisda mówi, że kurewstwa nie popełni, to znaczy to dokładnie, że ma
    właśnie zamiar owo kurewstwo uczynić - masz na to 100% że kłamie. Więc
    rzetelność nawet faktu jest nieskończenie większa niż ziobra. Ziobro
    razy cokolwiek jest równie ziobro i taka jest jego wiarygodność.

    Shrek