  • 1. Data: 2003-09-24 16:51:38
    Temat: Stypendium
    Od: "Michal cYRAN" <c...@g...pl>

    Witam, czy na prywatnych studiach dokladnie na Szkole Promocji Zdrowia,
    mozna ubiegac sie o stypendium socjalne??? Jezeli tak to jakie dokumenty
    trzeba zlozyc i gdzie??? Pytanie to kieruje w strone moich szanowych
    towarzyszy. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-24 17:47:28
    Temat: Re: Stypendium
    Od: "Daniel" <m...@N...gazeta.pl>

    Michal cYRAN <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mozna ubiegac sie o stypendium socjalne??? Jezeli tak to jakie dokumenty
    > trzeba zlozyc i gdzie??? Pytanie to kieruje w strone moich szanowych

    uczysz sie w prywatnej szkole i chcesz ubiegac sie o stypendium socjalne ??
    jedyne wyjscie spytac sie w szkole w dziekanacie moze obniza oplaty.
    ale to takie dziwne troche zjawisko jak na moj gust.

  • 3. Data: 2003-09-24 18:20:08
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "Daniel" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > jedyne wyjscie spytac sie w szkole w dziekanacie moze obniza oplaty.
    > ale to takie dziwne troche zjawisko jak na moj gust.

    Do tego prowadzi nasza paranoiczna polityka. Na studia bezpłatne, które
    lewica utrzymuje w imie miraży "sprawiedliwości społecznej" czy czegoś tam,
    dostają sie głównie bogate dzieci z mias uniwersyteckich. Reszcie zostają
    studia płatne i harówka, żeby za nie zapłacić.

    Depi.

  • 4. Data: 2003-09-24 18:40:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 24 Sep 2003 18:51:38 +0200, "Michal cYRAN"
    <c...@g...pl> zakodował:
    >Pytanie to kieruje w strone moich szanowych
    >towarzyszy.

    NTG
    Źle zrozumiałeś to soc. w nazwie grupy. To nie jest od socjalizmu. A
    pytanie kieruj do dziekanatu i/lub regulaminu studiów.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-09-24 21:32:28
    Od: "Daniel" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > dostają sie głównie bogate dzieci z mias uniwersyteckich. Reszcie zostają
    > studia płatne i harówka, żeby za nie zapłacić.

    wydaje mi sie ze przesadzasz, sam studiuje na bezplatnej uczelni panstwowej i
    pobieram styp. soc. niejestem bogaczem, niepochodze z miasta universyteckiego,
    na moim roku jest wielu ludzi z mniejszych miast i wsi i tez niesraja kasa. ta
    reszta to sa wlasnie glownie bogate dzieci co placa za studia dzienne
    niepracujac. Calkiem inna sprawa to zaoczne bo wtedy mozna normalnie pracowqac
    i zarobic na studia.

  • 6. Data: 2003-09-25 06:44:19
    Od: "Michal cYRAN" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Michal cYRAN" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna ubiegac sie o stypendium socjalne??? Jezeli tak to jakie dokumenty
    > trzeba zlozyc i gdzie??? Pytanie to kieruje w strone moich szanowych

    Chce dodac , ze to bylo jedynie zapytanie , ja studiuje Prawo ale w systemie
    zaocznym. Pozdrawiam