  • 1. Data: 2003-09-24 16:27:37
    Temat: Jak zostalem kryminalista CD
    Od: "Xem" <s...@o...pl>

    Hej

    Parenascie dni temu opsisywalem wam historie jak zostalem ukarany mandatem
    200 zl za jazde rowerem po deptaku. Mandatu nie przyjalem (co wiazalo sie z
    wizyta na komisariacie), no wiec miala byc skierowana sprawa do sadu
    grodzkiego. No wiec czekam cierpliwie na te wezwanie, a dzisiaj dostalem
    wezwanie na stawienie sie na komisariacie w charakterze obwinionego z
    artykulu 92 § 1 KW (czyli zgodnie z prawda). Tylko interesuje mnie po co to
    wezwanie. ?? Czy chca jescze jakis wyjasnien ?? Podejrzewam ze ktorys z tych
    inteligentow nie dal mi czegos do podpisania i teraz mnie bedzie ciagal.
    czy ktos ma jakies pomysly po co zostalem wezwany.
    Najlepsze ze list przyszedl dzisiaj, a wezwanie na jutro rano, szkoda ze nie
    przyszedl pojutrze :)

    Pozdr
    Xem

  • 2. Data: 2003-09-24 16:41:41
    Temat: Re: Jak zostalem kryminalista CD
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Najprawdopodobniej zostaniesz przesłuchany w charakterze obwinionego, jeśli
    dotąd tego nie zrobiono.