  • 1. Data: 2003-09-24 16:46:52
    Temat: Poszukuję
    Od: "kamil" <d...@p...fm>

    Witam

    Poszukuję wszelkich informacji, opracowań, artykułów, związanych z tematem :
    SKARGA KONSTYKTUCYJNA w RP
    góry dziękuję za wszelkie informacje

    Pozdrawiam
    DS

  • 2. Data: 2003-09-24 18:36:16
    Temat: Re: Poszukuj
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "kamil" <d...@p...fm> wrote in message
    > Witam
    >
    > Poszukuję wszelkich informacji, opracowań, artykułów, związanych z tematem
> [...]
    Kurcze - gdzies mi sie zagubił taki ładny obrazek z Bartem Simpsonem
    piszącym na tablicy... Pasowałby tu jak znalazł. Ma ktos może? (link?)

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-09-24 22:00:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2003, Marcin Olender wrote:
    [...]
    >+ > SKARGA KONSTYKTUCYJNA w RP [...]
    >+ Kurcze - gdzies mi sie zagubił taki ładny obrazek z Bartem Simpsonem
    >+ piszącym na tablicy... Pasowałby tu jak znalazł. Ma ktos może? (link?)

    Chodzi o ten model:
    http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/
    ?
    Bo widziałem gdzieś w ascii-art (na p.r.h.n. zapodali),
    ale nie mam dokładnego namiaru pod ręką.

    pozdrowienia :) Gotfryd

  • 4. Data: 2003-09-25 02:19:31
    Od: "Enigman" <e...@S...poczta.fm>

    > http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/
    > ?

    prawie:)
    a zeby bylo w temacie to jest prawidlowy link:

    http://www.skarga-konstytucyjna.ag.bocznica.org/

    ;D
    --
    Pozdrowionka