    From: "Daniel" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stypendium
    Date: Wed, 24 Sep 2003 21:32:28 +0000 (UTC)

    > ??
    > >
    > Do tego prowadzi nasza paranoiczna polityka. Na studia bezpłatne, które
    > lewica utrzymuje w imie miraży "sprawiedliwości społecznej" czy czegoś tam,
    > dostają sie głównie bogate dzieci z mias uniwersyteckich. Reszcie zostają
    > studia płatne i harówka, żeby za nie zapłacić.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Depi.
    wydaje mi sie ze przesadzasz, sam studiuje na bezplatnej uczelni panstwowej i
    pobieram styp. soc. niejestem bogaczem, niepochodze z miasta universyteckiego,
    na moim roku jest wielu ludzi z mniejszych miast i wsi i tez niesraja kasa. ta
    reszta to sa wlasnie glownie bogate dzieci co placa za studia dzienne
    niepracujac. Calkiem inna sprawa to zaoczne bo wtedy mozna normalnie pracowqac
    i zarobic na studia.