  • 1. Data: 2003-09-24 17:36:11
    Temat: Mieszkam w mieszkaniu nal
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Mieszkam w mieszkaniu należącym do gminy, które ona (wraz z całą kamienicą)
    przekazała do TBS.
    Mam w związku z tym nast. pytania:
    1.czy nie była gmina zobowiązana zaproponować mi wykupienia tego mieszkania
    ( w ramach pierwokupu),
    2. Czy TBS ma prawo odmówić mi meldunku w tym mieszkaniu osoby deklarującej
    opiekę nade mną. Jestem po zawale i operacji serca i wskazane jest, abym sam
    nie mieszkał. Z powodu braku opieki, obecnie w tym mieszkaniu nie mieszkam,
    a TBS argumentuje, że nie zamelduje tam drugiej osoby, bo tam nie mieszkam.
    I koło się zamyka.
    Pozdr

    przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
    zwrot;"@niechcespamu"
    Pozdr