  • 11. Data: 2007-08-29 11:06:35
    Temat: Re: Strony internetowe do rejestracji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 29, 12:52 pm, "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote:
    > Dnia 29-08-2007 o 10:08:26 filippo <f...@g...com> napisał(a):
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070829/p
    rawo/prawo_a_2.html

> [...]
    > kilka razy dziennie, wszystko przez system statystyk). Przy wniosku nalezy
    > podac:
    >
    > - siedzibę i dokładny adres redakcji,
    > - określenie wydawcy, jego siedzibę i dokładny adres,
    > - częstotliwość ukazywania się.
    >
    > Nie bylem jakims matolem z polskiego ale... ni cholery nie rozumiem co
    > moglbym tam wpisac.
    > - siedziba redakcji nie istnieje, jest mobilna i obejmuje obszar calego
    > kraju
    > - kim jest wydawca? NASK? Ja? Wlasciciel serwera www? Internet?
    > - jak okreslic czesotliwosc ukazywania sie? "nieregularnie"?

    A co ze stronami wlasnie prokuratury? Czy jak sie zmieni czestotliwosc
    z dziennika na miesiecznik bo mi sie reka zlamie to podpadne pod prawo
    prasowe? Czy wlasnie wydawca jest wlasciciel domeny, serwera a jesli
    tak to ciekawe czy Agora dalaby komus innemu gazete wyborcza do
    powydawania jakby im zaplacic. BO to do tego by sie sprowadzilo. Place
    NASK-owi zebym mogl wydawac swoja "gazete" o nazwie "KrolUBU". Czy
    prawo do gazety przypada wtedy NASK, mnie czy wlascicielowi serwera na
    ktorym gazeta sie znajduje?

  • 12. Data: 2007-08-29 11:36:22
    Od: filippo <f...@g...com>

    On Aug 29, 12:23 pm, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Zdaje się w SN mają problemy z językiem polskim...

    co nie zmienia faktu, ze SN jest, jak sama nazwa wskazuje, najwyzszy i
    nie ma sie juz gdzie odwolac :(
    pozostaje zarejestrowac swoje zdjecia z wakacji i pilnowac, by
    regularnie co roku na wakacje jechac i nowe foty zamieszczac.

    filip

  • 13. Data: 2007-08-29 11:42:07
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [...]

    > Czyli jeśli ktoś uaktualnia stronę wg. własnego widzimisię, wręcz
    > losowo - to prasą za chiny ludowe nie będzie.

    IMO prasą będą tylko i wyłącznie aplikacje internetowe realizujące
    funkcję periodyku i nie można uogólniać.

  • 14. Data: 2007-08-29 11:58:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    filippo napisał(a):

> [...]
    > pozostaje zarejestrowac swoje zdjecia z wakacji i pilnowac, by
    > regularnie co roku na wakacje jechac i nowe foty zamieszczac.

    przeciez to orzeczenie nie jest wiazace (dla innych spraw) a jedynie
    wskaqzaniem ktora droga podazac.

    P.

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a

  • 15. Data: 2007-08-29 12:03:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TomaSz. wrote:

    > Dyskusja toczy się na paru innych grupach:
    >
    > Co ciekawsze kąski i pomysły:
    >
    > http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/m
    sg/766f22b08570d328
    > http://groups.google.com/group/pl.comp.www/msg/68758
    c9e36ab3ac
    > http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/cce07
    f5ec8ffe817

    Zakładając, że płaci się PO rejestracji - pomysł numer dwa jest idealny.

    Przy czym należy np. w pole "częstotliwość ukazywania się" wpisywać
    "losowo", "jak Bóg da" albo "jak mi się zechce" ;) A jako tytuł podawać
    "strona tymczasowa" albo "brak tytułu" lub "moja strona" ;)

    IMHO cała afera to typowy przykład ziobryzacji prawa...

  • 16. Data: 2007-08-29 12:04:23
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości

    > A co ze stronami wlasnie prokuratury? Czy jak sie zmieni czestotliwosc
    > z dziennika na miesiecznik bo mi sie reka zlamie to podpadne pod prawo

    I to moze byc pomysl! Masowa akcja zglaszania popelnienia przestepstwa
    przez wszelkiej masci urzadu posiadajacego cos poza BIP'em ;-)

    sz.

  • 17. Data: 2007-08-29 12:45:14
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 29, 2:04 pm, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
> [...]
    >
    > I to moze byc pomysl! Masowa akcja zglaszania popelnienia przestepstwa
    > przez wszelkiej masci urzadu posiadajacego cos poza BIP'em ;-)

    Bip chyba tez, Bo pomimo tego ze posiadaja przymus publikacji to
    niekoniecznie zwalnia ich on od rejestracji.

    Acha ajkby ktos chcial to czasopismo ukazujace sie conajmniej raz w
    tygodniu pod nazwa "strona w budowie" wlasnie zostala zaklepana.

  • 18. Data: 2007-08-29 13:03:24
    Od: PG <p...@o...pl>

    Piotr Dembiński napisał(a):
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > IMO prasą będą tylko i wyłącznie aplikacje internetowe realizujące
    > funkcję periodyku i nie można uogólniać.

    czyli kilkaset tysięcy blogow.

    PG

  • 19. Data: 2007-08-29 13:13:41
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    PG <p...@o...pl> writes:

    > czyli kilkaset tysięcy blogow.

    Pewnie tak. Zdaje się, że dodatkowo nałoży to na Bibliotekę Narodową
    obowiązek archiwizowania zawartości zarejestrowanych w ten sposób
    stron WWW.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 20. Data: 2007-08-29 13:21:24
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 29, 3:13 pm, p...@g...pl (Piotr Dembiński) wrote:

    > Pewnie tak. Zdaje się, że dodatkowo nałoży to na Bibliotekę Narodową
    > obowiązek archiwizowania zawartości zarejestrowanych w ten sposób
    > stron WWW.
    >
    > --http://www.piotr.dembiński.prv.pl

    trzeba bedzie poslac linka czy calosc wydawnictwa? ciekawe czy wola
    spakowane rarem czy zipem