  • 21. Data: 2007-08-29 13:47:49
    Temat: Re: Strony internetowe do rejestracji
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> writes:

    > trzeba bedzie poslac linka czy calosc wydawnictwa? ciekawe czy wola
    > spakowane rarem czy zipem

    Jest jeszcze problem treści dynamicznej, np. dołączanych do strony
    reklam. Czy zarchiwizowana postać strony powinna zawierać wszystkie
    reklamy, które kiedykolwiek pojawiły się na stronie WWW, czy jedynie
    niektóre z tych reklam?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 22. Data: 2007-08-29 14:23:46
    Od: Dariusz Wroński <n...@g...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Zdaje się w SN mają problemy z językiem polskim...

    A ja mam jeszcze wątpliwość. Czy tytułem jest nazwa domeny, czy tytuł,
    jaki określony jest w mata tagu <title> czy tytuł zamieszczony na
    stronie, np. w znaczniku H1.

    Czy poszczególne aktualizacje, które de facto ukazują na podstronach
    serwisu i opatrzone są osobnym tytułem zarówno w <title>, jak i w
    znaczniku H1.

    Zakładając, że chodzi o tytuł strony głównej, czy okresowa zmiana owego
    tytułu sprawia, że strony WWW, choćby spełniała pozostałe przesłanki,
    nie można było uznać za prasę?

    Pozdrawiam,
    DeWu

  • 23. Data: 2007-08-29 14:25:22
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    Wlasnie uaktualnilem strone firmowa. I sobie uswiadomilem ze robie to
    co miesiac. Regularny periodyk a ze pisze sobie o tym co wydamy to
    informacje sprzedajmy. Czy sklepy internetowe tez musza sie
    zarejestrowac?

  • 24. Data: 2007-08-29 16:12:26
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Przy czym należy np. w pole "częstotliwość ukazywania się" wpisywać
    > "losowo", "jak Bóg da" albo "jak mi się zechce" ;) A jako tytuł podawać
    > "strona tymczasowa" albo "brak tytułu" lub "moja strona" ;)

    Tytuł to oczywiście "Strona główna" tudzież swojskie "Tytuł strony",
    "index", "Microsoft Internet Explorer" ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 25. Data: 2007-08-29 16:21:39
    Od: analog <a...@u...op.peel>

    > Nawiazujac do artykulu:
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pierwsza_strona
    _070829/pierwsza_strona_a_3.html

    Humm. A zna ktoś serwis z w/w informacją po angielsku ? Bo znajomi zza wielkiej wody
    nie chca uwierzyć ...

    --
    TS

  • 26. Data: 2007-08-29 17:19:16
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1188391514.006513.103720@w3g2000hsg.googlegroup
    s.com...
    On Aug 29, 2:04 pm, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości

    > I to moze byc pomysl! Masowa akcja zglaszania popelnienia przestepstwa
    > przez wszelkiej masci urzadu posiadajacego cos poza BIP'em ;-)
    >
    > sz.

    Bip chyba tez, Bo pomimo tego ze posiadaja przymus publikacji to
    niekoniecznie zwalnia ich on od rejestracji.

    Acha ajkby ktos chcial to czasopismo ukazujace sie conajmniej raz w
    tygodniu pod nazwa "strona w budowie" wlasnie zostala zaklepana.

    Popatrzcie na to z innej strony.
    Każdy jako REDAKTOR naczelny ma prawa wynikające z ustawy Prawo prasowe.
    Wejści boczne z napisem "dla prasy" stoja zatem otworem :-)

  • 27. Data: 2007-08-29 17:56:25
    Od: Michał Kordulewski <u...@k...pl>

    Wiele z problemów poruszanych w postach wyjaśniał już Piotr Waglowski.
    http://prawo.vagla.pl
    i ostatni artykuł: http://prawo.vagla.pl/node/7432

    Prośba w jego imieniu - przed komentowaniem przeczytajcie co zostało już
    przedyskutowane, zapoznajcie się z wymienionymi linkami. To na razie
    najlepsze źródło w sieci nt. prawa prasowego w internecie.

    --
    pzdr, Michał Kordulewski
    www.Kordulewski.pl

  • 28. Data: 2007-08-29 18:09:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rajmund Wrotek napisał(a) :

> [...]
    >
    > Acha ajkby ktos chcial to czasopismo ukazujace sie conajmniej raz w
    > tygodniu pod nazwa "strona w budowie" wlasnie zostala zaklepana.

    Dlaczego ukradłeś ten tekst przedmówcy? To chyba podpada pod
    paragraf?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

    P.S.
    Retorycznie - kiedy ludzie nauczą się cytować?

  • 29. Data: 2007-08-29 18:49:54
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "filippo" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > dura lex sed lex...

    A lustracja dziennikarzy okazala sie w koncu konstytucyjna, czy nie? Bo
    jezeli tak, to po uznaniu stron za prase wydluza sie lista osob
    podlegajacych ;-)

    sz.

  • 30. Data: 2007-08-30 09:45:44
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 29, 8:49 pm, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
> [...]
    >
    > A lustracja dziennikarzy okazala sie w koncu konstytucyjna, czy nie? Bo
    > jezeli tak, to po uznaniu stron za prase wydluza sie lista osob

    To i tak podhcodziło pod tamta ustawe bo sie publikowali i ktos mógł
    ich czytac. A teraz dowcip bedzie. Strona internetowa nazywa sie "AAA"
    i trzeba zarejestrowac ja jako czasopismo, jest tylko jeden problem,
    juz istnieje takie czasopismo i nie moze byc dwóch takich samych
    tytulow. wlasnie sprawdzilismy i jesli firma miala by rejestrowac to
    co jest pomiedzy www i com.pl to nie mozemy tego zrobic.