  • 1. Data: 2007-08-29 11:18:29
    Temat: Głosowanie za granica
    Od: smogg <s...@N...pl>

    Witam,
    jestem w Anglii i chcialbym zaglosowac w nadchodzacych wyborach -
    co musze zrobic? z tego co wiem to trzeba sie gdzies
    zarejestrowac/zglosic wczesniej, ze chce sie glosowac? gdzie mozna
    glosowac? tylko w ambasadzie? co trzeba podac za dane przy
    rejestracji/glosowaniu?

    czekam na jakiekolwiek wskazówki :)

    pozdrawiam
    smogg

  • 2. Data: 2007-08-29 11:28:46
    Temat: Re: Głosowanie za granica
    Od: smogg <s...@N...pl>

    aha i co jeszcze jest chyba bardzo wazne - nie jestem zarejestrowany
    jako stale zamieszkujacy za granica...

    pozdrawiam
    smogg

  • 3. Data: 2007-08-29 14:06:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    smogg wrote:
> [...]
    > zarejestrowac/zglosic wczesniej, ze chce sie glosowac? gdzie mozna
    > glosowac? tylko w ambasadzie? co trzeba podac za dane przy

    zadzwoń do amabsady.
    tam przygotowują listy (ale dopiero wtedy kiedy wybory będą ogłoszone,
    narazie cię wyśmieją).
    paszport ci będzie potrzebny / lub dowód (ważny!)