  • 471. Data: 2020-09-26 09:10:04
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To dziwnie to działa. Bo ja bym ten AED wydał w zasadzie każdemu choćby
    > właśnie ze względu na dupochron. Znaczy moje motywacje byłyby inne, ale
    > jakbym miał tak zryty beret jak ten ratownik to właśnie ze względu na
    > dupochron bym wydał. Bo jak wydasz to nikt nie ma prawa się przypierdolić.

    Jak ktoś Ci odpowiada, że on wie do czego AED służy i dlatego nie wyda,
    to czy naprawdę sądzisz, że warto dyskutować, i że coś jeszcze wymaga
    wyjaśnienia?

    > Raczej z dupy. NIe wierzę, po prostu nie wierzę, że ktoś umieściłby AED
    > w sposób uniemożliwiający dostęp osobom, które mają z niego korzystać.
    > Wiem, że już wtedy było to państwo z kartonu, ale pewne granice są.

    Serio? Dolna półka 5k zł. Nawet Robert to podniósł chyba wcześniej. I
    sądzisz, że ktoś kto odpowiada jak tępy buc ma priorytety ustawione na
    potencjalne poświęcenie 5k bo ktoś tam pod płotem zasłab? A ile kosztuje
    nieunikniona wymiana przylepców? Też pewnie kilkaset pln.

    https://youtu.be/OA1vmN-skXo

    --
    Marcin

  • 472. Data: 2020-09-26 09:25:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Europejska_Rada_Resusc
    ytacji ?

    Ee. Coś szerszego. Ja jestem szkolony w Azji Płd-Wsch. Jakieś wytyczne
    WHO albo coś podobnego.

    --
    Marcin

  • 473. Data: 2020-09-26 09:27:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    ytacji ?

    > Ee. Coś szerszego. Ja jestem szkolony w Azji Płd-Wsch. Jakieś wytyczne
    > WHO albo coś podobnego.

    Może - a może każdy kontynent ma własna ale ze sobą rozmawiają, a potem
    cieć na basenie ma to w dupie, bo mądrzejszy....

    --
    Shrek

  • 474. Data: 2020-09-26 09:44:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak ktoś Ci odpowiada, że on wie do czego AED służy i dlatego nie wyda,
    > to czy naprawdę sądzisz, że warto dyskutować, i że coś jeszcze wymaga
    > wyjaśnienia?

    Znaczy też uważasz tego ratownika za idiotę?

> [...]
    > potencjalne poświęcenie 5k bo ktoś tam pod płotem zasłab? A ile kosztuje
    > nieunikniona wymiana przylepców? Też pewnie kilkaset pln.

    No i? Dlatego umieszcza się w obudowach z alarmem, ale w sposób
    dostępny. Wiszą sobie po bankach, stacjach metra, lotniskach, dworcach,
    basenach, uczelniach chyba nawet w przejściu podziemnym gdzieś widzialem
    (genaralnie tam gdzie dużo ludzi się przewija) i nikt z tego powodu
    sensacji nie robi. Poza tym - nie ma rynku wtórnego AEDków, a prywatnie
    nikomu on nie jest potrzebny, więc nikt ich nie kradnie - tak wiem -
    było kilka przypadków na dekadę w skali kraju... Sam powiedz jakim
    trzebaby być idiotą, żeby przyjść, zrobić "pokaż mordę" przed kilkoma
    kamerami co tam są w okolicy i na samym basenie a już na pewno na
    bramce, pokazać dodatkowo swoją mordę na żywo ratownikowi, tylko po to
    żeby ukraść niesprzedawalny sprzęt, bo wydaje ci się, że jest drogi.
    Jakby przyszedł jakiś dres mający problem z wysłowieniem się, to może
    bym się zastanowił, ale normalny człowiek - no way.

    A na koniec - to była jednostka budżetowa - za przeproszeniem chuj
    ciecia obchodzi - jak zginie to dostanie nowy, bo przecież skoro ma być
    na stanie, to będzie. Nie jego kasa...

    --
    Shrek

  • 475. Data: 2020-09-27 12:23:10
    Od: Kviat

> [...]
    > naprawdę nie było żadnego racjonalnego powodu aby odmówić bo to wszystko
    > to są albo jakieś służbowe lęki ratownika/czki albo zwykłe

    To Ty chyba nie rozumiesz kontekstu. Te przykłady wymyślił nie kto inny,
    tylko Robert, właśnie jako przykłady "racjonalnych" powodów odmowy.
    Jest mistrzem w wymyślaniu uzasadnień zaniechań i usprawiedliwień
    nicnierobienia. Taka praca.

    Gdyby te przykłady podał ktoś inny, to zgodziłbym się z Tobą w 100%

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 476. Data: 2020-09-27 13:31:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2020 o 12:23, Kviat pisze:
> [...]
    > nicnierobienia. Taka praca.
    >
    > Gdyby te przykłady podał ktoś inny, to zgodziłbym się z Tobą w 100%

    I to generalnie wyjaśnia całą gównoburzę oraz intencje autora :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 477. Data: 2020-09-27 23:26:51
    Od: Kviat

    > I to generalnie wyjaśnia całą gównoburzę oraz intencje autora :-)

    To generalnie wyjaśnia, dlaczego dyskusja o nieudzieleniu pomocy
    człowiekowi i szukaniu usprawiedliwienia na nieudzielenie pomocy cię bawi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 478. Data: 2020-09-30 15:28:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zgłaszałeś kiedyś np. kradzież radia z auta, za którejkolwiek władzy?

    -----
    > a czas między zatrzymaniem a rozpoczęciem czynności na komisariatach wynosił w
    niektórych przypadkach ponad 5 godzin.