    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <Q%T8H.777390$EWb.666046@fx42.ams1>
    <5f645b7f$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <3IZ8H.406740$jbb.149165@fx44.ams1>
    <5f64ab4b$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <KWaaH.558908$oU.157079@fx26.ams1>
    <5f6a2061$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <UuwaH.440923$vLb.243169@fx43.ams1>
    <5f6b65e1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <34abH.449630$im1.346990@fx18.ams1>
    <5f6e11c4$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <ibvbH.533669$mZ6.220598@fx17.ams1>
    <5f6ee18b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <gPBbH.674634$iXb1.28987@fx03.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 26 Sep 2020 09:44:52 +0200

    > Jak ktoś Ci odpowiada, że on wie do czego AED służy i dlatego nie wyda,
    > to czy naprawdę sądzisz, że warto dyskutować, i że coś jeszcze wymaga
    > wyjaśnienia?

    Znaczy też uważasz tego ratownika za idiotę?

    > Serio? Dolna półka 5k zł. Nawet Robert to podniósł chyba wcześniej. I
    > sądzisz, że ktoś kto odpowiada jak tępy buc ma priorytety ustawione na
    > potencjalne poświęcenie 5k bo ktoś tam pod płotem zasłab? A ile kosztuje
    > nieunikniona wymiana przylepców? Też pewnie kilkaset pln.

    No i? Dlatego umieszcza się w obudowach z alarmem, ale w sposób
    dostępny. Wiszą sobie po bankach, stacjach metra, lotniskach, dworcach,
    basenach, uczelniach chyba nawet w przejściu podziemnym gdzieś widzialem
    (genaralnie tam gdzie dużo ludzi się przewija) i nikt z tego powodu
    sensacji nie robi. Poza tym - nie ma rynku wtórnego AEDków, a prywatnie
    nikomu on nie jest potrzebny, więc nikt ich nie kradnie - tak wiem -
    było kilka przypadków na dekadę w skali kraju... Sam powiedz jakim
    trzebaby być idiotą, żeby przyjść, zrobić "pokaż mordę" przed kilkoma
    kamerami co tam są w okolicy i na samym basenie a już na pewno na
    bramce, pokazać dodatkowo swoją mordę na żywo ratownikowi, tylko po to
    żeby ukraść niesprzedawalny sprzęt, bo wydaje ci się, że jest drogi.
    Jakby przyszedł jakiś dres mający problem z wysłowieniem się, to może
    bym się zastanowił, ale normalny człowiek - no way.

    A na koniec - to była jednostka budżetowa - za przeproszeniem chuj
    ciecia obchodzi - jak zginie to dostanie nowy, bo przecież skoro ma być
    na stanie, to będzie. Nie jego kasa...

    --
    Shrek