  • 1. Data: 2020-08-28 12:46:02
    Temat: Portal informacyjny sadów administracyjnych
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla cywilnych od dawna.
    Jak założyć administracyjny z podobnym do cywilnego założeniem "zero epuapu zusów i
    krusów" i koniecznym warunkiem "podejrzenie
    korespondencji w portalu nie może być równoznaczne z jej DORĘCZENIEM nam"?

  • 2. Data: 2020-08-28 20:21:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 12:46, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > epuapu zusów i krusów" i koniecznym warunkiem "podejrzenie
    > korespondencji w portalu nie może być równoznaczne z jej DORĘCZENIEM nam"?

    Spamować mailami bez żadnego trybu;) Tak jak w cywilnych:P

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-08-28 23:13:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli ktoś głupi podaje maila, to sam sobie winien ;-)

    -----

  • 4. Data: 2020-08-29 07:18:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 23:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeśli ktoś głupi podaje maila, to sam sobie winien ;-)

    Dlaczego? Generalnie to wygodna droga komunikacji. Tyle że nieoficjalna,
    a sąd z niej skorzystał i teraz nie wie po co i jakie to rodzi skutki. Z
    telefonu też korzystali. Swoją drogą o ile maila to wiem skąd mieli, to
    telefonu to nie mam pojęcia...

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-08-29 12:07:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bardzo niewygodna, ponieważ nie masz żadnego dowodu doręczenia ("mógł zapoznać się z
    treścią").
    Faks lepszy (najlepiej w połączeniu z bilingiem operatora).

    -----

  • 6. Data: 2020-08-29 12:16:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2020 o 12:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bardzo niewygodna, ponieważ nie masz żadnego dowodu doręczenia ("mógł
    > zapoznać się z treścią").

    Myślałem, że o to chodzilo w "podejrzenie korespondencji w portalu nie

  • 7. Data: 2020-08-29 12:53:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to inna sprawa.
    Od doręczeń ma być operator pocztowy.

    -----

  • 8. Data: 2020-08-29 13:38:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2020 o 12:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > A to inna sprawa.
    > Od doręczeń ma być operator pocztowy.

    No to co ci nie pasuje?

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-08-29 17:40:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież napisałem: nie wiem jak to jest w przypadku portalu sądów ADMINISTRACYJNYCH.
    Nie chciałbym się wpakować w jakąś nieodwoływalną opcję doręczeń elektronicznych.

    -----