    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    <5f63b7d9$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f63be4b$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <Q%T8H.777390$EWb.666046@fx42.ams1>
    <5f645b7f$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <3IZ8H.406740$jbb.149165@fx44.ams1>
    <5f64ab4b$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <KWaaH.558908$oU.157079@fx26.ams1>
    <5f6a2061$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <UuwaH.440923$vLb.243169@fx43.ams1>
    <5f6b65e1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <34abH.449630$im1.346990@fx18.ams1>
    <5f6e11c4$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <ibvbH.533669$mZ6.220598@fx17.ams1>
    <5f6ee18b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 26 Sep 2020 07:10:04 GMT

    On 2020-09-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To dziwnie to działa. Bo ja bym ten AED wydał w zasadzie każdemu choćby
    > właśnie ze względu na dupochron. Znaczy moje motywacje byłyby inne, ale
    > jakbym miał tak zryty beret jak ten ratownik to właśnie ze względu na
    > dupochron bym wydał. Bo jak wydasz to nikt nie ma prawa się przypierdolić.

    Jak ktoś Ci odpowiada, że on wie do czego AED służy i dlatego nie wyda,
    to czy naprawdę sądzisz, że warto dyskutować, i że coś jeszcze wymaga
    wyjaśnienia?

    > Raczej z dupy. NIe wierzę, po prostu nie wierzę, że ktoś umieściłby AED
    > w sposób uniemożliwiający dostęp osobom, które mają z niego korzystać.
    > Wiem, że już wtedy było to państwo z kartonu, ale pewne granice są.

    Serio? Dolna półka 5k zł. Nawet Robert to podniósł chyba wcześniej. I
    sądzisz, że ktoś kto odpowiada jak tępy buc ma priorytety ustawione na
    potencjalne poświęcenie 5k bo ktoś tam pod płotem zasłab? A ile kosztuje
    nieunikniona wymiana przylepców? Też pewnie kilkaset pln.

    https://youtu.be/OA1vmN-skXo

    --
    Marcin