  • 91. Data: 2020-09-05 21:25:33
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A Wy macie?

    Tak.
    My mamy.

  • 92. Data: 2020-09-05 23:09:50
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > A powiesz, o czym piszesz?

    O dosyć głośnym ileś lat temu przypadku próby zatrzymania gangstera
    w wyniku którego zatrzymano auto z dzieciakami.
    Po jego wcześniejszym ostrzelaniu.

    > Zrób mi tę uprzejmość i przeczytaj w Ustawie, w co powinien trafić.
    > Jakbyś miał kłopot w znalezieniu, to sugeruję art. 7 Ustawy o ŚPBiBP.

    Zrób sobie tę przyjemność i doczytaj kiedy mu wolno strzelać.

    > Z tą bezbronnością bym nie "forsował", zaś ciosy zadane przez
    > przestraszonego nie są szczególnie mniej groźne od tych zadanych przez
    > odważnych.

    Dla przechodzącej kobiety na pewno, dla przeszkolonego funkcjonariusza
    już nie bardzo.

    > Ile razy w życiu odbierałeś komuś ostre narzędzie?

    Wiele razy.
    I w odróżnieniu od umundurowanych niedojd nie robiłem tego przy
    pomocy pistoletu.

    > Ale strzelił i pozostaje zbadać zasadność użycia broni w oparciu o
    > ustawę, a nie Twoje widzimisię.

    Jak na razie to stosują widzimisie mundurowych.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2020-09-06 04:26:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tu masz sporo racji, ale trzymajmy się realiów. Jeśli czegoś nie da się
    > ustalić, to się nie da i tyle.

    No to po co ta dyskusja? Zrozum wreszcie, że dokładasz się do tego
    problemu, bo starasz się przekładać wyłącznie racjonalne argumenty
    przeciw emocjom i wychodzi z tego masakra. Można się tak zachowywać jak
    ktoś komuś sprzedał trefną kartę SD (a też nie za długo), ale nie jak
    mamy trupa, być może niewinnej osoby. Odbiór tego wszystkiego jest taki,
    że ślepo bronisz tamtego policjanta, a nie masz do tego, żadnych
    podstaw. Jasne, że mogło być tak, że się zatrzymał, odwrócił, policjant
    zobaczył błysk metalu, pomyślał nóż, i odruchowo strzelił. Ale nawet to
    nie rozwiewa przecież wątpliwości. Nie ma co drążyć i argumentować. W
    końcu i wersja, że policjant miał nasrane pod czerepem nie jest
    niedopomyślenia, a Ty tu piszesz, że jakby chciał go zabić to by
    zastrzelił go wczesniej. Serio?

    --
    Marcin

  • 94. Data: 2020-09-06 12:13:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 20:26, Animka pisze:
    > Policjant może nawet nie widział tych nożyczek.

    Cóż za szczęśliwy zbieg okoliczności, ze uciekający wcześniej folijki
    ciął i miał te nożyczki w ręku. :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 95. Data: 2020-09-06 12:14:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 20:30, Animka pisze:
    > Chłopak był daleko.

    Od czego był daleko?

    --
    Robert Tomasik

  • 96. Data: 2020-09-06 12:18:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 23:09, RadoslawF pisze:

    > O dosyć głośnym ileś lat temu przypadku próby zatrzymania gangstera
    > w wyniku którego zatrzymano auto z dzieciakami.
    > Po jego wcześniejszym ostrzelaniu.

    A tak dokładnie?

    > Zrób sobie tę przyjemność i doczytaj kiedy mu wolno strzelać.

    Pisałeś o miejscu trafienia.

    > Dla przechodzącej kobiety na pewno, dla przeszkolonego funkcjonariusza
    > już nie bardzo.

    Czy naszych policjantów szkoli się w duchowym przeciwdziałaniu ranom
    dźganym?

    > Wiele razy.
    > I w odróżnieniu od umundurowanych niedojd nie robiłem tego przy
    > pomocy pistoletu.

    Ooo! To widzę tu specjalistę. Tym bardziej się dziwię.

    > Jak na razie to stosują widzimisie mundurowych.

    Chwilowo Ty zamiast ustawy próbujesz forsować jakieś tajemnicze reguły.

    --
    Robert Tomasik

  • 97. Data: 2020-09-06 12:19:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 21:01, Animka pisze:
    > Ma pistolet i kamizelkę kuloodporną, a ten niewinny dzieciak co miał?
    > Nożyczki do cięcia papieru.
    > Od rozstrzygania sprawy jest sąd, a nie jakiś z pistoletem.

    Nie sądzę, by miał kamizelkę kuloodporną, a i jakby miał, to muszę Ci
    wyjaśnić, ze ta zatrzymuje pociski, ale nożyczek i noży nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 98. Data: 2020-09-06 12:22:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > końcu i wersja, że policjant miał nasrane pod czerepem nie jest
    > niedopomyślenia, a Ty tu piszesz, że jakby chciał go zabić to by

    Czyli racjonalne argumenty są złe i będziemy tu pisać bzdury pod
    publikę? Tylko przez pisanie takich bzdur ginął ludzie i to po obydwu
    stronach barykady. Ginął policjanci, bo zawahali się strzelić. Ginął
    dzieci, bo im się wydaje, ze urządzanie sobie przebieżek dla sportu z
    policjantami, albo straszenie ich nożyczkami, zabawkami itp. to fajna
    zabawa.

    --
    Robert Tomasik

  • 99. Data: 2020-09-06 12:23:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 21:21, cef pisze:

    > W praktyce nie.
    > Przetestowałem osobiście i pisałem już kiedyś o tym tutaj.

    Nie wiem co testowałeś i jak, ale nie masz racji.

    --
    Robert Tomasik

  • 100. Data: 2020-09-06 12:25:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Dam ci przykład. Gdybym był z drogówki, np. kupiłbym za własną kasę
    > kamerkę samochodową i miał ją przypiętą do munduru.

    Zdradzisz sposób na zbadanie zawartości alkoholu we krwi
    sfotografowanego kierowcy? Bo mi się twój pomysł bardzo podoba, tylko
    nie wiem, jak to zrobić :-)

    --
    Robert Tomasik