  • 101. Data: 2020-09-06 12:27:17
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 20:49, Animka pisze:
    > Przeciez ten policjant gonił chłopaka na nogach nie samochodem.

    Bo ta gałąź jest o pościgach samochodowych.

    --
    Robert Tomasik

  • 102. Data: 2020-09-06 12:28:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 20:33, Animka pisze:

    > Mam pytanie.
    > Dlaczego każdy pijany celuje samochodem w człowieka, czy więcej ludzi
    > np. na przystanku? Nie moze celować samochodem w pustą przestrzeń?

    On celuje w pustą przestrzeń, tylko jak się mu uda, to dziennikarze o
    tym nie piszą.

    --
    Robert Tomasik

  • 103. Data: 2020-09-06 12:30:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 20:45, Animka pisze:
    > Ja bym temu chłopakowi powiedziała nie bój się, nic Ci nie zrobię.  Po
    > prostu porozmawiamy. Nie wyciągałabym pistoletu.

    Ja bym na Twoim miejscu wymyślił krótsze zdanie, bo tak długiego
    mogłabyś nie wygłosić przed ugodzeniem Cię nożyczkami. Jak ktoś Cię
    próbuje pchnąć nożyczkami, to nie za bardzo jest czas na finezję.

    --
    Robert Tomasik

  • 104. Data: 2020-09-06 12:52:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Złą praktyka jest gonitwa, dobrą praktyką jest technika.

    Przypadkowo wpadło m iw ręce. Poczytaj https://tiny.pl/7j7dz jak to
    opierając się na Twoich pomysłach usiłowano znaleźć sprawcę zabójstwa :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 105. Data: 2020-09-06 12:56:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 12:25:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zdradzisz sposób na zbadanie zawartości alkoholu we krwi
    > sfotografowanego kierowcy? Bo mi się twój pomysł bardzo podoba, tylko
    > nie wiem, jak to zrobić :-)

    Piętrzysz bzdurne trudności. Uciekających pijaków jest znikoma część,
    jak uciekną to wielkiej straty nie będzie w przeciwieństwie do skutków
    katastrofy do jakiej może doprowadzić pościg. Jeśli złapiesz pijaka z
    parogodzinnym opóźnieniem, poziom alkoholu i metabolitów w krwi wskaże
    ile jej miał kiedy jechał. A poza tym można zrobić wywiad gdzie był i
    ile pił. I w końcu wszystko jedno czy odpowie za jazdę po pijaku czy za
    ucieczkę. Staraj się bardziej, pamiętaj - myślenie!
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 106. Data: 2020-09-06 12:59:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Piętrzysz bzdurne trudności.
    Dobra. To choć zdradź pomysł na stwierdzenie, ze mają przedmioty z
    przestępstwa, narkotyki w samochodzie. Albo jak ustalić kto jechał
    sfotografowanym samochodem?

    --
    Robert Tomasik

  • 107. Data: 2020-09-06 13:02:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 12:52:12 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przypadkowo wpadło m iw ręce. Poczytaj https://tiny.pl/7j7dz jak to
    > opierając się na Twoich pomysłach usiłowano znaleźć sprawcę zabójstwa :-)

    Przecież zatrzymano sprawców, o co chodzi?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 108. Data: 2020-09-06 13:05:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Przecież zatrzymano sprawców, o co chodzi?

    No ale popatrz, jak wyglądało proponowane przez Ciebie dochodzenie do
    właściciela pojazdu.

    --
    Robert Tomasik

  • 109. Data: 2020-09-06 13:08:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 12:59:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dobra. To choć zdradź pomysł na stwierdzenie, ze mają przedmioty z
    > przestępstwa, narkotyki w samochodzie. Albo jak ustalić kto jechał
    > sfotografowanym samochodem?

    Ty normalnie rżniesz głupa. Przecież nie zatrzymuje się auta "do
    kontroli" w nadziei znalezienia marychy. Zatrzymuje się kogoś kto
    popełnił wykroczenie, np. jechał za szybko. W międzyczasie koło drogówki
    przejedzie kilkaset bryk i w każdym może jechać morderca czy diler z
    prochami. Jakoś nad tym nie bolejesz?
    I jeśli sfotografujesz auto to na ogół widać w nim kierowcę. Czy policji
    trudno ustalić na podstawie fotki twarzy kto zacz? Jeśli nie właściciel,
    to znajomy lub rodzina. Można zapytać właściciela albo samemu porównać
    zdjęcia. Jeśli nie, to złodziej. Dobry początek by wykryć złodzieja
    samochodów gdy się ma jego zdjęcie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 110. Data: 2020-09-06 13:23:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > to znajomy lub rodzina. Można zapytać właściciela albo samemu porównać
    > zdjęcia. Jeśli nie, to złodziej. Dobry początek by wykryć złodzieja

    Czyli za trudne? OK! Te ż tak pomyślałem, że nie dasz rady. A jakiś
    pomysł, że ktoś nie przełożył tablic z innego podobnego samochodu chociaż?

    --
    Robert Tomasik