  • 661. Data: 2008-01-14 10:17:13
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > A skąd wynika ten obowiązek?

    Inaczej nie masz klubu.

  • 662. Data: 2008-01-14 10:17:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > A skąd wymóg imienności? Ja chcę mieć klub "na okaziciela".

    To masz problem...

  • 663. Data: 2008-01-14 10:23:03
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Ostatni raz ci powiem:
    > Prokurator składa akt oskarżenia do sądu i klient dostaje adekwatną karę.

    Eeee, skad nagle prokurator w sklepie?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 664. Data: 2008-01-14 11:12:57
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > To było skierowane do ludzi rozumnych, którzy umią wyciągać wnioski ...

    Co nie jest dozwolone jest zabronione? Ile masz lat i jaką funkcję
    pełniłeś w prl?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 665. Data: 2008-01-14 11:23:26
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > Co nie jest dozwolone jest zabronione? Ile masz lat i jaką funkcję
    > pełniłeś w prl?

    Pewnie naczelnym ortografem był ;)

    Mis Puchaty

  • 666. Data: 2008-01-14 11:43:22
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 12:12:57 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Co nie jest dozwolone jest zabronione? Ile masz lat i jaką funkcję
    > pełniłeś w prl?

    To się dotyczy tylko stosunku państwo (administracja) - obywatel.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 667. Data: 2008-01-14 14:03:01
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > OK, to ja zrobię ci kontrprzegląd :)

    I sądzisz, że taki Puchatek czy Lawa cośkolwiek z tego zrozumieją??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 668. Data: 2008-01-14 14:05:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:l0lp55-58f.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Możesz grzecznie poprosić o opuszczenie, ale równie dobrze klient może
    > grzecznie poprosić, żebyś go w dolny policzek pocałował ;)

    Dobrze przewidziałęm, że nic nie zrozumiesz z tego co napisał Johnson.
    Nie opuszczając na żadanie własciciela jego sklepu popełniasz przestępstwo,
    tępaku.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 669. Data: 2008-01-14 14:07:10
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > nartuszając prawo do nietykalności osobistej.

    Nie masz prawa do nietykalności popełniając przestępstwo. Nawet "zwykły"
    obywatel może takiego ująć.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 670. Data: 2008-01-14 14:10:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > Naruszenie miru domowego LOL w miejscu publicznym UACHACHACHA :D

    Art. 193 nie wymaga, żeby określone miejsce było mieszkaniem (domem).
    Wymienia m.in. lokal (każdy, a więc również np. handlowy) oraz
    ogrodzony teren (który raczej nie jest domem, chyba że ktoś mieszka w
    namiocie). Nazwa "naruszenie miru domowego" jest nazwą historyczną,
    zwyczajową, jednak treść przepisu jest szersza.

    Ten kretyn tak tego nie zrozumie. Szkoda mitręgi.

    --
    Pzdr
    Leszek