  • 301. Data: 2008-01-12 14:22:20
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > A ty?

    Czy to ciebie pisałem?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 302. Data: 2008-01-12 14:23:32
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 15:06:09 +0100, Jotte napisał(a):

    > I jesteś ignorowany.

    Jesli jestem ignorowany, to zawiadamiam policje o popelnieniu przestepstwa
    (Art.193KK) i policja usuwa delikwenta, ktory pozniej dostaje grzywne.

    --
    KRZYZAK

  • 303. Data: 2008-01-12 14:23:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmaig4$226$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > nie ma przepisu "konsumenckiego" który uprawniałby konsumenta do robienia
    > wszystkiego, wbrew woli właściciela, czy nawet uprawnionego, tylko dlatego
    > że jest w sklepie. A skoro nie ma takiego przepisu to ...
    To co?
    No, to co?

    --
    Jotte

  • 304. Data: 2008-01-12 14:26:29
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kam pisze:

    > nie jest

    Uzasadnisz? Bo w KC zapisane jest co innego, ze wystawienie towaru na
    widok publiczny uwaza sie za oferte sprzedazy. Nieprawda?

    Jacek

  • 305. Data: 2008-01-12 14:27:26
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Jesli jestem ignorowany, to zawiadamiam policje o popelnieniu przestepstwa
    > (Art.193KK) i policja usuwa delikwenta, ktory pozniej dostaje grzywne.

    Taaa, predzej ty otrzymujesz grzywne za odmowienie sprzedazy towaru.

    Jacek

  • 306. Data: 2008-01-12 14:28:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmaih0$sif$4@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Czy to ciebie pisałem?
    Synu Johna, jak sam się zwiesz - pisząc na ogólnodostepną grupę dyskusyjną
    piszesz z własnej woli do wszystkich którzy zechcą tę grupę odwiedzić. I
    wszyscy oni mogą ci odpowiedzieć jak i jeśli im się spodoba albo cię
    zignorować.
    Pojmujesz to czy nie?

    --
    Jotte

  • 307. Data: 2008-01-12 14:28:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Natomiast bardziej poważnie - właściciel może sobie zabraniać
    > fotografowania i wielu innych rzeczy ale nie ma możliwości egzekwowania
    > swoich fanaberii. Jedynie może zażądać opuszczenia terenu swojej
    > własności (o ile wykaże, że jest właścicielem lub osobą uprawnioną).

    Może? Czy właściciel sklepu może ot tak wyrzucać wszystkich, którzy mu
    nie pasują? Znowu wracamy do biednych kobiet w ciąży, czarnych i Żydów.
    Zakładamy, że ta osoba nie zachowuje się w sposób uporczywy dla innych
    klientów i są pełne godziny otwarcia.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 308. Data: 2008-01-12 14:30:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Bo w KC zapisane jest co innego, ze wystawienie towaru na
    > widok publiczny uwaza sie za oferte sprzedazy.

    Przeczytaj kc, jeszcze raz, dokładniej.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 309. Data: 2008-01-12 14:31:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Synu Johna, jak sam się zwiesz - pisząc na ogólnodostepną grupę
    > dyskusyjną piszesz z własnej woli do wszystkich którzy zechcą tę grupę
    > odwiedzić.

    Nie. Pisze do kogo chcę.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 310. Data: 2008-01-12 14:31:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]
    > nie pasują? Znowu wracamy do biednych kobiet w ciąży, czarnych i Żydów.
    > Zakładamy, że ta osoba nie zachowuje się w sposób uporczywy dla innych

    Ha! Załóżmy taką sytuacje. Zepsuł Ci się np. telefon, idziesz do sklepu,
    mówisz, że chcesz nowy. Sprzedawca to słyszy i Cię wyrzuca! Wszystko w
    porządku? Jego sklep jego prawo a klient niech pocztą wyśle a najlepiej
    niech umrze?

    pozdrawiam.
    PlaMa