  • 201. Data: 2008-01-12 09:35:06
    Temat: Re: Sklep i pl.soc.prawo
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Szanowna grupo :)

    Jak czytalem ze 2 lata temu regularnia ta grupe, to moze poziom nie byl
    jakis wysoki, ale byl. W tym watku przekonalem sie, ze poziom siegnal
    dna. A chwile potem rozległo się pukanie od dołu.

    U Was teraz tak zawsze?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 202. Data: 2008-01-12 09:35:39
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Że też nie przewidziałem, że to zbyt skomplikowane dla ciebie,
    > popierdułko;)

    pląk

    i mean it

    Mis Puchaty

  • 203. Data: 2008-01-12 09:35:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:29:42 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Stwarzanie zagrozenia jest prawnie zabronione.

    Ja nie pisze o stwarzaniu zagrozenia, tylko o jezdzeniu rowerem.

    --
    KRZYZAK

  • 204. Data: 2008-01-12 09:36:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Stwarzanie zagrozenia jest prawnie zabronione.

    Ale już o tym, że zagrożenie musi być realne a nie potencjalne już tępaku
    nie słyszałeś?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 205. Data: 2008-01-12 09:36:52
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Ja nie pisze o stwarzaniu zagrozenia, tylko o jezdzeniu rowerem.

    Jezdzenie rowerem w sklepie stwarza zagrozenie.

    Mis Puchaty

  • 206. Data: 2008-01-12 09:36:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:27:24 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Poszukaj w watku - odpowiedz byla nie raz.

    Jakie konkretnie popelnia wykroczenie? Podaj Art. kodeksu wykroczen.

    --
    KRZYZAK

  • 207. Data: 2008-01-12 09:38:20
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Jakie konkretnie popelnia wykroczenie? Podaj Art. kodeksu wykroczen.

    Podałem konkretny. Poszukaj.

    Mis Puchaty

  • 208. Data: 2008-01-12 09:38:59
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > jakis wysoki, ale byl. W tym watku przekonalem sie, ze poziom siegnal dna.
    > A chwile potem rozległo się pukanie od dołu.

    Raz na jakiś czas wpada tu kretyn twojego pokroju i śmieci.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 209. Data: 2008-01-12 09:40:22
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie konkretnie popelnia wykroczenie? Podaj Art. kodeksu wykroczen.

    Jak widzisz puchatek nie dość, że kretyn to w dodatku ze sklerozą;)) Długo
    tak potrafisz?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 210. Data: 2008-01-12 09:42:49
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:32:55 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Tak długo, az wlasciciel nie wpadnie na pomysl, ze otwiera sklep. I
    > wtedy ma obowiazki wobec konsumentow. I juz przestaje si eliczyc jego
    > widzimisie w kazdym aspekcie.

    "Własność może być ograniczona tylko w drodze ustawy i tylko w zakresie, w
    jakim nie narusza ona istoty prawa własności"

    Teraz podaj mi ustawe, ktora zabrania wlascicielowi zakazac fotografowania
    na terenie swojej wlasnosci.

    --
    KRZYZAK