  • 11. Data: 2018-06-14 03:21:46
    Temat: Re: Sądowe zwycięstwo "seksisty" JKM nad Parlamentem Europejskim [9_210 EUR do zwrotu - z KARNYMI odsetkami? ;-)]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-13, z <...@...pl> wrote:

    > Jak zapewne zauważyłeś niezawisły sąd wyważył czy dobra zostały
    > naruszone i czy JKM przekroczył granice wolności słowa.

    Ee. Sąd tylko sprawdził czy nałożona kara była zgodna z regulaminem.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2018-06-14 06:28:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:

    > Jak najbardziej. Po to jest immunitet żeby poseł mógł więcej.
    > Żeby mógł powiedzieć coś niepoprawnego politycznie i wyrazić bez
    > restrykcji zdanie nawet najmniejszej mniejszości.
    > To oczywista oczywistość społeczeństwa demokratycznego.
    > [...[

    Nie po to jest immunitet posłów _w RP3_ - patrz _prawomocne skazanie_
    posła Leppera za zapytanie/"zapytanie" z mównicy Sejmowej dotyczące
    posłów PO i SLD [A]

    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2018-06-14 10:30:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >restrykcji zdanie nawet najmniejszej mniejszości.
    >To oczywista oczywistość społeczeństwa demokratycznego.

    No nie, immunitet nie jest po to, zeby posel byl bezkarny, tylko po
    to, zeby wladza nie mogla aresztowac tylu poslow opozycji, ile jej do
    wiekszosci brakuje :-)

    Immunitet nie trwa wiecznie i odpowiedzialnosc wisi, moze byc tez
    uchylony.

    J.

  • 14. Data: 2018-06-14 14:33:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 10:30, J.F. pisze:
> [...]
    > wiekszosci brakuje :-)
    >
    > Immunitet nie trwa wiecznie i odpowiedzialnosc wisi, moze byc tez uchylony.

    Teraz przeczytaj jeszcze raz i pomyśl czy Twój wywód zaprzecza mojemu :-)

  • 15. Data: 2018-06-14 14:36:02

    > Ee. Sąd tylko sprawdził czy nałożona kara była zgodna z regulaminem.

    To by znaczyło że biurwy brukselskie potrafią nakładać nieregulaminowe kary?
    To tak jak z nadawaniem sobie kompetencji i falandyzowaniem zapisów w
    traktatach?

    PS. A czy toczy się jakiś inny proces cywilny czy karny w kwestii tej
    wypowiedzi JKM?