  • 1. Data: 2018-06-01 09:12:58
    Temat: Kupno udziałów w spadku
    Od: Kris <k...@g...com>

    Sytuacja taka:
    Zmarł spadkodawca,
    Spadek to nieruchomość
    Jest kilku spadkobierców
    Dwie z niech maja udziały w spadku po 12,5%
    Chcą mi te udziały odsprzedać/przekazać "po kosztach" czyli ja mam pokryć wszelkie
    opłaty notarialne podatki itp
    Jak to najprościej przeprowadzić?
    Jakich podatków można się tu spodziewać

  • 2. Data: 2018-06-01 19:48:26
    Temat: Re: Kupno udziałów w spadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-06-18 o 09:12, Kris pisze:
> [...]
    > Dwie z niech maja udziały w spadku po 12,5%
    > Chcą mi te udziały odsprzedać/przekazać "po kosztach" czyli ja mam pokryć wszelkie

    12,5 % Udziału w spadku w żaden sposób nie przekłada się w taki sam
    udział w prawie do nieruchomości.

  • 3. Data: 2018-06-01 19:53:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 czerwca 2018 19:48:48 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    wszelkie opłaty notarialne podatki itp

    > 12,5 % Udziału w spadku w żaden sposób nie przekłada się w taki sam
    > udział w prawie do nieruchomości.

    Może nieprecyzyjnie naisałem
    Chce uzyskać(kupno/darowizna) łącznie 25/100 udziałów w nieruchomosci