  • 1. Data: 2018-05-29 21:10:16
    Temat: forum a rodo
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    człowiek sobie zrobił forum
    a tu próbują go rozjebać jakimś rodo

    jest jakaś furtka jak przystało na optimum?

  • 2. Data: 2018-05-29 21:37:58
    Temat: Re: forum a rodo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 21:10, denat 'POPIS/EU pisze:
    > człowiek sobie zrobił forum
    > a tu próbują go rozjebać jakimś rodo
    >
    > jest jakaś furtka jak przystało na optimum?

    Link do forum.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-05-29 22:42:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 21:37, Liwiusz pisze:
    > Link do forum.

    Zachodzę dzisiaj do marketu ubezpieczeniowego a ładna pani na początek
    żąda ode mnie zgody na przetwarzanie moich danych.

    To na forum może być armagedon :-)

  • 4. Data: 2018-05-30 16:09:55
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > człowiek sobie zrobił forum
    > a tu próbują go rozjebać jakimś rodo
    >
    > jest jakaś furtka jak przystało na optimum?

    A na czym polega problem prawny?
    Pszecież nikt nikomu nie każe na stronie z prywatnymi wpisami na forum
    pisać prawdy o sobie . Dane można podać dowolne.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 5. Data: 2018-05-30 20:28:09
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > A na czym polega problem prawny?
    > Pszecież nikt nikomu nie każe na stronie z prywatnymi wpisami na forum
    > pisać prawdy o sobie . Dane można podać dowolne.

    no właśnie
    nie wiem, czy tak można,
    obecnie trzeba wykazywać zaufanie do służb
    bo jak nie...

  • 6. Data: 2018-05-30 20:28:52
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chyba wiadomo
    elektroda.pl

  • 7. Data: 2018-05-30 20:30:34
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > To na forum może być armagedon :-)

    ale kurwa, ja miałem lepiej,
    miałem kupić odkurzacz nie znając jego ceny
    bo miałem zaufać systemowi...

    nie dałem rady - co wyszło widać...

  • 8. Data: 2018-05-30 23:09:44
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 16:09, Stokrotka pisze:

    > A na czym polega problem prawny?
    > Pszecież nikt nikomu nie każe na stronie z prywatnymi wpisami na forum
    > pisać prawdy o sobie . Dane można podać dowolne.

    A ty jak zwykle nic nie rozumiesz

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2018-06-19 20:22:06
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i co kurwa,
    mówiłem, że chodzi im o zdjęcie całego gówna anty optymalnego...