  • 1. Data: 2018-05-31 19:06:16
    Temat: Sądowe zwycięstwo "seksisty" JKM nad Parlamentem Europejskim [9_210 EUR do zwrotu - z KARNYMI odsetkami? ;-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-44319826

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-06-12 22:08:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-31, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-44319826

    Ten fragment się jeszcze przyda:

    "The rules ban defamatory, racist or xenophobic language or behaviour."

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2018-06-13 08:12:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Ten fragment się jeszcze przyda:
    >
    > "The rules ban defamatory, racist or xenophobic language or behaviour."

    Trzeba pamiętać że europejski _sąd_ zawyrokował że czasem wygrywają z
    tym inne wartości i zasady. Po co nam zakneblowani parlamentarzyści?

    "Nadgorliwość gorsza od faszyzmu" trafia się także w Parlamencie Europejskim?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-06-13 10:08:50
    Od: z <...@...pl>

    Nie to żebym się zgadzał ze wszystkimi wypowiedziami JKM ale trzeba
    zrobić wszystko żeby on miał możliwość wypowiadania nawet największych
    głupot bo to jest istota wolności słowa.

    Boicie się głupot wypowiadanych przez "głupców"? ;-)

  • 5. Data: 2018-06-13 10:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Nie to żebym się zgadzał ze wszystkimi wypowiedziami JKM ale trzeba
    >zrobić wszystko żeby on miał możliwość wypowiadania nawet
    >największych głupot bo to jest istota wolności słowa.

    A tu widzisz - z wolnoscia slowa koliduja uczucia religijne,
    oczernianie osoby, "dobra osobiste", "szerzenie nienawisci", a moze
    nawet i RODO ...

    >Boicie się głupot wypowiadanych przez "głupców"? ;-)

    No ale taki PE czy inna instytucja moze nie chciec miec opinii "tam
    same glupki siedza" ...

    J.

  • 6. Data: 2018-06-13 10:56:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-13 o 10:51, J.F. pisze:
> [...]
    > osoby, "dobra osobiste", "szerzenie nienawisci", a moze nawet i RODO ...

    > No ale taki PE czy inna instytucja moze nie chciec miec opinii "tam same

    Same nie. Jest tam trochę inteligentnych.
    Vide JKM.

  • 7. Data: 2018-06-13 11:28:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-13 o 10:51, J.F. pisze:
    > A tu widzisz - z wolnoscia slowa koliduja uczucia religijne, oczernianie
    > osoby, "dobra osobiste", "szerzenie nienawisci", a moze nawet i RODO ...

    Jak zapewne zauważyłeś niezawisły sąd wyważył czy dobra zostały
    naruszone i czy JKM przekroczył granice wolności słowa.

    A może i tam ten przebrzydły PiS zniewolił już sądy? ;-)

    > No ale taki PE czy inna instytucja moze nie chciec miec opinii "tam same
    > glupki siedza" ...

    Suweren głupi to i posłowie tacy sami.
    Coś Ci się nie podoba demokracja widocznie :-)

    PS. Też ni się nie podoba jak banda głupków decyduje co mam myśleć :-)
    Ale jestem już duży i dam radę. A Ty? Czy dasz radę jak wahadło
    prawicowe zatoczy jeszcze większe kręgi? Będziesz twardy i wytrzymasz?

  • 8. Data: 2018-06-13 14:48:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:
> [...]
    > głupot bo to jest istota wolności słowa.
    >
    > Boicie się głupot wypowiadanych przez "głupców"? ;-)

    Przy czym żeby było "fajniej" on to powiedział jako euro-poseł w trakcie
    obrad europarlamentu. Widać w euro-parlamencie tylko politycznie
    poprawni mają prawo głosu - taka euro "demokracja".

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-06-13 21:19:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jak zapewne zauważyłeś niezawisły sąd wyważył czy dobra zostały
    >naruszone i czy JKM przekroczył granice wolności słowa.

    Z tego co czytam, to na razie sad orzekl, ze PE nie ma prawa tak karac
    poslow PE, wiec kara byla bezpodstawna.

    A w innym miejscu
    http://www.wnp.pl/parlamentarny/wydarzenia/korwin-mi
    kke-wygral-w-sadzie-z-parlamentem-europejskim,31744.
    html

    "W czwartkowych wyrokach sąd UE stwierdził, że wolności słowa
    parlamentarzystów należy przyznać zwiększoną ochronę ze względu na
    fundamentalne znaczenie, jakie w społeczeństwie demokratycznym odgrywa
    parlament.
    Sędziowie uznali, że ani z decyzji Prezydium PE, ani z pism
    procesowych stron nie wynika, że wypowiedzi Korwin-Mikkego w
    jakikolwiek sposób zakłóciły obrady, a tylko to mogłoby być podstawą
    do wymierzenia kary."

    O ile pierwsze zdanie jest prawdziwe, to ... posel moze wiecej ?
    Czy to prawidlowe ? :-)

> [...]
    >Ale jestem już duży i dam radę. A Ty? Czy dasz radę jak wahadło
    >prawicowe zatoczy jeszcze większe kręgi? Będziesz twardy i

    Ja bym tylko chcial wiedziec czy mam wolnosc slowa, czy nie mam :-)

    Ale to jeszcze stary TK orzekl ze nie mam :-(
    (w sprawie Dody)

    J.

  • 10. Data: 2018-06-13 21:41:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-13 o 21:19, J.F. pisze:
    > O ile pierwsze zdanie jest prawdziwe, to ... posel moze wiecej ?
    > Czy to prawidlowe ? :-)

    Jak najbardziej. Po to jest immunitet żeby poseł mógł więcej.
    Żeby mógł powiedzieć coś niepoprawnego politycznie i wyrazić bez
    restrykcji zdanie nawet najmniejszej mniejszości.
    To oczywista oczywistość społeczeństwa demokratycznego.

    > Ja bym tylko chcial wiedziec czy mam wolnosc slowa, czy nie mam :-)

    Wolność będziesz miał ale będziesz niepoprawny politycznie. To może
    boleć nie tylko mentalnie ale może Cię dosięgnąć ostracyzm i inne
    sankcje. Takie już demokratyczne życie mamy. Dyktatura większości.:-)