  • 1. Data: 2018-05-31 03:50:25
    Temat: Uderzył motorem w samochód i dostał odszkodowanie.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://www.wprost.pl/kraj/10128843/jaroslaw-walesa-
    dostal-ponad-206-tys-euro-odszkodowania-za-wypadek.h
    tml

    Zawsze było tak, że winowajcy odszkodowanie się nie należało. Widocznie
    w prawie teraz coś się zmieniło.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-05-31 06:35:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-31 o 03:50, Animka pisze:
    > https://www.wprost.pl/kraj/10128843/jaroslaw-walesa-
    dostal-ponad-206-tys-euro-odszkodowania-za-wypadek.h
    tml

    > Zawsze było tak, że winowajcy odszkodowanie się nie należało.

    Nieprawda, każdy może sobie wykupić ubezpieczenie, które nawet w razie
    winy poszkodowanego wypłaca mu odszkodowanie za szkody na majątku i zdrowiu.

    > Widocznie
    > w prawie teraz coś się zmieniło.

    Widocznie jeszcze mało wiesz o świecie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-05-31 06:41:56
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Animka wrote:
> [...]
    tml

    > Zawsze było tak, że winowajcy odszkodowanie się nie należało.
    > Widocznie w prawie teraz coś się zmieniło.

    Eurodeputowani są bowiem objęcie specjalnym ubezpieczeniem

    Pozdr. T

  • 4. Data: 2018-05-31 08:03:23
    Od: p...@g...com

    --Eurodeputowani są bowiem objęcie specjalnym ubezpieczeniem

    no sa wiec w czym problem ?

    Eurodeputowani są bowiem objęcie specjalnym ubezpieczeniem. - Po przejściu całej
    procedury, uznano, że w 27 procentach mam trwałe inwalidztwo i wypłacono mi taką
    kwotę.

  • 5. Data: 2018-05-31 08:13:02
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 30 May 2018 23:03:23 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > - Po przejściu całej procedury, uznano, że w 27 procentach
    > mam trwałe inwalidztwo i wypłacono mi taką kwotę.

    Wygląda na to, że gdyby skoczył dalej [wyżej] tym motorkiem
    to by "zgarnął" więcej niż stary.

  • 6. Data: 2018-05-31 09:02:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2018 03:50:25 +0200, Animka napisał(a):
> [...]
    tml

    > Zawsze było tak, że winowajcy odszkodowanie się nie należało. Widocznie

    Ale to z innego ubezpieczenia wyplata.

    A kto byl winny tamtego wypadku, to Wprost nie napisalo - moze dostal
    jeszcze z OC, albo z NNW, albo jeszcze innego.

    Kaczynska dostala cos 2 mln.

    J.

  • 7. Data: 2018-05-31 10:45:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2018 o 09:02, J.F. pisze:

    > A kto byl winny tamtego wypadku, to Wprost nie napisalo - moze dostal
    > jeszcze z OC, albo z NNW, albo jeszcze innego.

    Z tego co pamiętam kierowca, choć miałem mieszane uczucia.

    Shrek

  • 8. Data: 2018-05-31 12:37:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-31 o 09:02, J.F. pisze:
    dostal-ponad-206-tys-euro-odszkodowania-za-wypadek.h
    tml

    > Ale to z innego ubezpieczenia wyplata.

    Jak podaje portal Wirtualna Polska, w 2015 roku eurodeputowany otrzymał
    odszkodowanie w wysokości 110 tys. złotych od ubezpieczyciela. W
    ostatnim oświadczeniu majątkowym polityka pojawiła się informacja o
    odszkodowaniu od Parlamentu Europejskiego w wysokości 206 242,07 euro.

    --
    animka