  • 1. Data: 2018-05-30 13:50:47
    Temat: Nr nadawcze przesylek sadowych.
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak pamiętacie, parę lat temu wymiar niesprawiedliwości narobił i prywatnej
    inicjatywie cypryjskiej i poczcie jakości polskiej wbrew: zlikwidował naklejki.
    Teraz sa 14-cyfrowe numery nadawcze, które doreczyciel Ukrainiec "musi" przepisać na
    awizo.
    "Musi to na Rusi" rzecze Ukrainiec i co się będzie męczył za te marne eurozłote.
    U mnie doręczyciel przepisuje trzy ostatnie cyfry, a jak ma super humor to całe
    cztery
    Ostatnio przez pomyłkę zaczęli mi wydawać inną przesyłkę (prawdopodobieństwo 1:1000).
    Ale okazuje sie, że ten 14-cyfrowy nr nadawczy ma w sobie zaszyte ciekawei i
    pozyteczne cechy: zapewne sąd i wydział.
    Przykładowo nr nadawczy 20616......... to XVI Wydział pewnego Sądu Rejonowego.
    PYTANIE:
    Czy i gdzie jest lista numerów sądów (może pierwsze 3 cyfry nr nadawczego określają
    sąd nadania?)?