  • 11. Data: 2010-06-01 18:42:08
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Bo wrotki, hulajnogi, deskorolki nie są pojazdami :)

    Wypowiedź uzasadnij.

  • 12. Data: 2010-06-01 18:42:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > A ja cię odesłałem w nieskomplikowanych słowach do definicji pojazdu.
    > Więc wykonaj.
    > Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą
    > na jedno wychodzi.

    Twoja matka jest choroba umysłowa.

  • 13. Data: 2010-06-01 18:48:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Bo wrotki, hulajnogi, deskorolki nie są pojazdami :) Zatem nie można ich
    > prowadzić ani nimi kierować.

    PS: nie twierdzę, że są, niemniej jednak ustawowa definicja podlega
    różnym interpretacjom, a i władza wykonawcza oraz sądy różne kurioza
    produkują - ktoś tu kiedyś wspominał o czepianiu się z paragrafu za
    kierowanie pojazdem pod wpływem jakiegoś podchmielonego co... podpierał
    się o rower idąc obok niego (czyli z formalnego punktu widzenia powinien
    być traktowany jako pieszy).

  • 14. Data: 2010-06-01 19:06:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:60b5.00000551.4c0550fc@newsgate.onet.pl
    s...@m...com <s...@m...com> pisze:

    > Wg definicji z Wikipedii to nawet taczka jest pojazdem
    To czytaj wikipedię.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-06-01 19:50:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:48:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > kierowanie pojazdem pod wpływem jakiegoś podchmielonego co... podpierał
    > się o rower idąc obok niego (czyli z formalnego punktu widzenia powinien

    Bo sądy polskie głupie są i prawa nie znają jak widać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-06-01 19:53:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:42:08 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wypowiedź uzasadnij.

    Zwyczajowa interpretacja.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-06-01 19:58:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Zwyczajowa interpretacja.

    No właśnie: interpretacja ;)

  • 18. Data: 2010-06-01 20:05:56
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > ok, wiadomo jakie mamy prawo odnośnie prowadzenia rowerów po spożyciu.
    > A co z rolkami,
    > deskorolkami, hulajnogami,wrotkami itp? - gdy jadąca na nich osoba jest po
    > "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
    > są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?

    Ja nadal jetstem w szoku, że rowery są stawiane na równi z motocyklami czy
    samochodami czy meleksami.
    Pijany rowerzysta powinien odpowiadać surowo za SPOWODOWANIE a nie za
    pedałowanie.
    Jakby był nietrzeźwy, to by się przewrócił.

    Inna sprawa, że taki nietrzeźwy przewrócił mi się pod auto.
    Ale wtedy nikt nie miał wątpliwości co do przyczyny wypadku.
    Po jego stronie stłuczone 4 wina i noga w kostce.
    Rower na złom.

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 19. Data: 2010-06-01 20:07:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Bo sądy polskie głupie są i prawa nie znają jak widać.

    To inna sprawa ;)

    Ale grunt że mają jakiś pretekst, więc warto przećwiczyć obronę ;)

    Ja bym np. szukał w instrukcji czy czasem nie jest napisane, że dana
    hulajnoga czy inna deskorolka nie jest przeznaczona do ruchu po drogach
    publicznych. Jak coś takiego jest w instrukcji - można się spokojnie
    podeprzeć ustawową definicją pojazdu.

  • 20. Data: 2010-06-01 20:07:40
    Od: s...@m...com

    > Nie na równi - kary są ciut łagodniejsze - ale do więzienia teoretycznie
    > możesz trafić.

    Niby z czym łagodniejsze?