  • 11. Data: 2009-07-14 08:04:10
    Temat: Re: zwrot dokumentów z uczelni
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > Nie może.
    >
    > Nie został wpisany na drugi semestr, to chyba oczywiste, wiec jak
    > chcesz od niego wziąć za drugi semestr pieniądze.

    a może uczelnia jak większość ma bezprawne zapisy w umowie i samo nie
    przejscie na nastepny semestr nie zakańcza umowy.

  • 12. Data: 2009-07-14 08:27:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Tadeusz pisze:

    > można: od dostarczenia do dziekanatu wypełnionej karty obiegowej
    > potwierdzającej rozliczenia z wybranymi jednostkami uczelni...
    O taką odpowiedz mi chodziło. Ale czy to ma jakąś podstawę prawną (poza
    przepisami wewnętrznymi uczelni, które wcale nie muszą być spójne z
    "państwowymi", a wtedy wcale nie trzeba się nimi przejmować, zwłaszcza
    gdy nie chce się już studiować)?
    Czytać całej ustawy o szkolnictwie wyższym raczej mi się nie chce, by
    poradzić znajomej, a zapewne są tu ludzie którzy znają to na pamięć ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 13. Data: 2009-07-14 09:58:26
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > O taką odpowiedz mi chodziło. Ale czy to ma jakąś podstawę prawną (poza
    > przepisami wewnętrznymi uczelni,

    ja nie znam np. paragrafu jakiejś ustawy,
    no ale to są kwestie wewnętrzne stosowane nie tylko w uczelnaich

    nie wiem czy warto kruszyć kopie bo sprawnemu studentowi, który nigdzie
    nie zalega nie powinno to zająć więcej niz kilka godzin :)
    a co to jest w porównaniu z min. 5 latami studiów :)

  • 14. Data: 2009-07-14 10:32:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Tadeusz pisze:
    > nie wiem czy warto kruszyć kopie bo sprawnemu studentowi, który nigdzie
    > nie zalega nie powinno to zająć więcej niz kilka godzin :)
    Pod warunkiem że:
    - uczelnia nie znajduje się na 2gim końcu polski
    - uczelnia nie ma zachcianek typu "wpis z niezalegania w bibliotece,
    która obecnie nie istnieje, ale wpis jest potrzebny bo wtedy istniała, a
    szukać wpisu proszę sobie samemu"
    - wpisy da się załatwiać w różne dni i godziny, bo tu sezon urlopowy,
    tam przyjmują tylko we wtorki od 10 do 12 itp, a tutaj to wpis wymagany
    jest od osoby która tylko gościnnie przyjeżdżała z innej uczelni, a
    teraz jej nie ma...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 15. Data: 2009-07-14 15:34:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:
    > UW na pewno kiedys rozliczal rocznie i wpisy
    > byly na dwa semestry od razu.

    Ciekawe kto na to pozwolił.

  • 16. Data: 2009-07-14 15:36:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Dyjor wrote:

    > a może uczelnia jak większość ma bezprawne zapisy w umowie i samo nie
    > przejscie na nastepny semestr nie zakańcza umowy.

    no to jak bezprawne to o czym mowa.

  • 17. Data: 2009-07-14 16:44:28
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Lip, 02:19, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Nie został wpisany na drugi semestr, to chyba oczywiste, wiec jak chcesz
    > od niego wziąć za drugi semestr pieniądze.

    Normalnie. Dopoki nie wypowie umowy, to ma placic. A wpisany na 2
    semestr moze byc za rok.

  • 18. Data: 2009-07-14 18:00:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Normalnie. Dopoki nie wypowie umowy, to ma placic.

    Za co?

    A wpisany na 2
    > semestr moze byc za rok.

    Nie może, ustawa tego nie przewiduje. (z drobnymi wyjątkami).

  • 19. Data: 2009-07-14 18:50:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > no to jak bezprawne to o czym mowa.

    o tym że trzeba sprawdzić w umowie i prostestować.

  • 20. Data: 2009-07-14 18:51:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > Ciekawe kto na to pozwolił.

    uczelnia se tak wykoncypowała i liczy na to ze głupi zapłacą.