  • 1. Data: 2009-07-13 13:04:41
    Temat: podwyższenie opłaty w trakcie trwania umowy
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    Mam taki problem:

    pewna firma podniosła mi opłatę miesięczną w trakcie trwania umowy
    (przed chwilą to zauważyłem, jak zalogowałem się, że zapłacić za kolejny
    miesiąc). Na infolinii dowiedziałem się, że rozsyłali informację o
    podwyżce listem (zwykłym, nie poleconym) i termin możliwości
    wypowiedzenia umowy już minął - ja tego listu nie otrzymałem - czy mogę
    teraz jakoś wypowiedzieć tą umowę bez płacenia kar umownych? Prosiłbym o
    podanie jakiś paragrafów, którymi mogę się podeprzeć.