  • 1. Data: 2010-08-20 12:48:43
    Temat: zniżki z OC -pytanie
    Od: "Waldek" <s...@w...pl>

    Witam
    Mam maksymalne zniżki na OC
    Jeżeli kupię nowe autko i zarejestruje na żonę - czy będzie miała ona
    zniżki.
    A co w przypadku współwłasności
    Waldek

  • 2. Data: 2010-08-20 12:50:01
    Temat: Re: zniżki z OC -pytanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2010 14:48, Waldek pisze:
    > Witam
    > Mam maksymalne zniżki na OC
    > Jeżeli kupię nowe autko i zarejestruje na żonę
    > - czy będzie miała ona zniżki.

    Z powodu bycia twoją żoną??

    > A co w przypadku współwłasności

    Zapytaj się ubezpieczyciela.

  • 3. Data: 2010-08-20 13:26:59
    Od: daro <d...@o...pl>

    > Z powodu bycia twoją żoną??

    Tak. Ona nabywa zniżek od dnia ich ślubu, stosownie do długości
    pozostawania w związku ;-)
    --
    D.

  • 4. Data: 2010-08-20 13:36:11
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Waldek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam maksymalne zniżki na OC
    > Jeżeli kupię nowe autko i zarejestruje na żonę - czy będzie miała ona
    > zniżki.

    nie

    > A co w przypadku współwłasno?ci

    musi być jawna to znaczy jeśli w DR będziecie oboje wpisani (ty na pierwszym
    miejscu) to tak
    ale jeśli macie np 2 samochody. jeden tylko na Ciebie a drugi na "oboje".
    żona spowoduje kolizje to tracisz zniżki na oba samochody.

  • 5. Data: 2010-08-20 18:39:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *Waldek* napisał(-a):

    > Mam maksymalne zniżki na OC
    > Jeżeli kupię nowe autko i zarejestruje na żonę - czy będzie miała ona
    > zniżki.

    Niektóre TU praktykują przenoszenie zniżek między małżonkami przez
    złożenie stosownego oświadczenia.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-08-20 20:54:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 14:50:01 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    >Z powodu bycia twoją żoną??

    TU Samopoc zna takie przypadki

    J.

  • 7. Data: 2010-08-21 01:11:10
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Fri, 20 Aug 2010 15:36:11 +0200, P.H. wrote:

    > musi być jawna to znaczy jeśli w DR będziecie oboje wpisani (ty na pierwszym
    > miejscu) to tak

    Kolejność nie ma znaczenia.

    --
    Mar.

  • 8. Data: 2010-08-21 06:29:01
    Od: "Waldek" <s...@w...pl>

    > Niektóre TU praktykują przenoszenie zniżek między małżonkami przez
    > złożenie stosownego oświadczenia.
    Dzięki właśnie o czymś takim słyszałem
    Waldek

  • 9. Data: 2010-08-21 08:13:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.F. pisze:

    > TU Samopoc zna takie przypadki

    Dlatego napisałem, żeby się popytał ubezpieczycieli - miewają dziwne
    pomysły ;) a prawo nic do tego nie ma.

  • 10. Data: 2010-08-21 14:25:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MAR wrote:

    > Kolejność nie ma znaczenia.

    Kolejność ma znaczenie tylko ze względu na wysokość stawki.
    Jeśli współwłaściciele nie mieszkają w jednej miejscowości, to
    samochód rejestrowany jest w miejscowości pierwszego właściciela, i
    to może powodować róznicę - TU mają różne stawki dla róznych
    miejscowości.

    Nie wiedzieć czemu.

    --
    Pozdro