  • 1. Data: 2010-08-20 13:41:59
    Temat: Wczesniejsza emerytura - niepelnosprawne dziecko
    Od: "JimS" <j...@m...com>

    Witam,

    Jakieś 12 lat temu moja mama ,,poszła" na wcześniejszą emeryturę z
    tytułu opieki nad dzieckiem niepełnosprawnym (chodzi tutaj o moją osobę).
    Miałem wówczas mniej niż 16lat, zatem nie musiałem stawić się na żadną
    komisję, a do wydana pozytywnej decyzji o przyznaniu emerytury wystarczyły
    tylko opinie lekarzy prowadzących.

    Po przejrzeniu ofert pracy w których wymagana jest jakaś grupa
    inwalidzka zacząłem się zastanawiać czy mógłbym starać się o jej przyznanie
    na podstawie ówczesnych glejtów.

    Będę wdzięczny za info.

    Pozdrawiam,
    Jim S.

  • 2. Data: 2010-08-23 11:25:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 20-08-2010 15:41, JimS pisze:
> [...]
    > inwalidzka zacząłem się zastanawiać czy mógłbym starać się o jej
    > przyznanie na podstawie ówczesnych glejtów.

    Nie, sprawdzą jaki jest stan Twojego zdrowia teraz i tylko to się liczy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813