  • 1. Data: 2003-09-17 18:11:41
    Temat: zmiana nazwiska
    Od: Tomasz Kowalski <txm@USUN__TO.pvd.pl>

    Witam!

    W dziciństwie zmieniono mi (bez mojej zgody) nazwisko
    na nazwisko ojczyma. Gdzie należy się udać, żeby zmienić
    je na poprzednie?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam

    Tomasz

  • 2. Data: 2003-09-17 20:35:29
    Temat: Re: zmiana nazwiska
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Kowalski <txm@USUN__TO.pvd.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bka826$dts$...@l...localdomain...
    > Witam!
    >
    > W dziciństwie zmieniono mi (bez mojej zgody) nazwisko
    > na nazwisko ojczyma. Gdzie należy się udać, żeby zmienić
    > je na poprzednie?

    do źródła

    Sandra

  • 3. Data: 2003-09-18 09:03:57
    Od: "Agata" <a...@i...pl>

    On Wed, 17 Sep 2003 20:11:41 +0200, Tomasz Kowalski wrote:

> [...]
    >
    > W dziciństwie zmieniono mi (bez mojej zgody) nazwisko na nazwisko
    > ojczyma. Gdzie należy się udać, żeby zmienić je na poprzednie?

    Jesli jesteś pełnoletni, to możesz to załatwić w Starostwie
    Powiatowym.

    Pozdrawiam - Agata