  • 1. Data: 2003-09-17 18:19:52
    Temat: Podstawa prawna usuwania wraków pojazdów przez administratora terenu
    Od: "s...@p...onet.pl" <s...@W...onet.pl>

    Zwracam się z gorącą prośbą o podanie podstawy prawnej do usunięcia wraku
    pojazdu którą chcę się podeprzeć w piśmie które mam zamiar wystosować do
    administratora terenu-osiedla.Dziękuję.

  • 2. Data: 2003-09-18 19:57:41
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "s...@p...onet.pl" <s...@W...onet.pl>
    napisał:

    >o podanie podstawy prawnej do usunięcia wraku pojazdu
    Art. 50a prawa o ruchu drogowym (adres w stopce).
    Akt wykonawczy - rozp. MSW z dnia 2 sierpnia 2002 r.
    w sprawie usuwania pojazdów.

    Artur Golański
    http://artgola.webpark.pl/kodeks