  • 1. Data: 2007-08-27 12:22:10
    Temat: zmiana imienia dziecka .... jak uzasadnić, by pozbyć się "Kubusia"
    Od: c...@o...pl

    Witam
    noszę się z zamiarem zmiany imienia mojego 14 miesięcznego Synka.
    W akcie urodzenia wpisane ma imię Jakub (mąż się uoarł na Kubusia :( )
    Chcemy zmienić to imię na Kamil, bo Kubusiów/jakubów zatrzęsienie ...
    w piaskownicy , na trawnikach psy), sklepy dzięcięce , soczki ....

    co do formalności - wiem jak wyglądają .
    mam problem z uzasadnieniem - czy ta "potworna" popularnośc
    wystarczy ?

    Proszęo pomoc :) jak to opisać,żeby zmienić (na Syna od dawna mówię
    Kamil - Kamiś)

  • 2. Data: 2007-08-27 12:38:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    c...@o...pl wrote:
    > mam problem z uzasadnieniem - czy ta "potworna" popularnośc
    > wystarczy ?

    Chyba żartujesz.

  • 3. Data: 2007-08-27 12:46:34
    Od: c...@o...pl

    On 27 Sie, 14:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Chyba żartujesz

    mam z Twej lakonicznej odpowiedzi wywnioskować, ze nie wystarczy ....
    hmmmm

    a może coś konstruktywnego ?

  • 4. Data: 2007-08-27 12:49:15
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 14:22
    (autor c...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@d...googlegroups.co
    m>):

    > Proszęo pomoc :) jak to opisać,żeby zmienić (na Syna od dawna mówię
    > Kamil - Kamiś)

    Po przyprawach go nazwałaś?

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 5. Data: 2007-08-27 13:03:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Chyba żartujesz.

    Dodam tylko że niektórzy rodzice to mają "narąbane".

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 6. Data: 2007-08-27 13:14:48
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    c...@o...pl pisze:
> [...]
    > wystarczy ?
    >
    > Proszęo pomoc :) jak to opisać,żeby zmienić (na Syna od dawna mówię

    kiedys mialem imiona M. i K. w wieku dwudziestu-paru poszedłem do USC i
    poprosilem o ich zamianę kolejnością. uzasadniłem to tym, że moje
    pierwsze imię de-fakto jest wogole przez moich znajomych nieużywane, w
    przeciwieństwie do drugiego.
    poproszono o listę znajomych w celu zweryfikowania mojego twierdzenia i
    po badaniu środowiskowym zamieniono mi imiona kolejnością. dostalem
    decyzję-papierek przy ktorego okazaniu kazdy wczesniejszy dokument typu
    dyplom, swiadectwo był ważny.

  • 7. Data: 2007-08-27 13:14:54
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > mam problem z uzasadnieniem - czy ta "potworna" popularnośc
    > wystarczy ?

    Ale dramat :)

    Na początek proponuję wizytę u psychologa. Masz kłopoty ze sobą.

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2007-08-27 13:18:17
    Od: "alegrom" <a...@o...pl>

    pomyśl, że jak mu imienia nie zmienisz lub nawet zmienisz to chłopak jak
    dorosnie to bedzie mógł ten twój post w archiwum przeczytać - google pamieta
    !!! - i będzie mu przykro że go mama nie akceptuje ...

  • 9. Data: 2007-08-27 13:25:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    alegrom pisze:

    > - i będzie mu przykro że go mama nie akceptuje ...

    Albo myli z psem, czy innymi dziećmi :)

  • 10. Data: 2007-08-27 13:30:07
    Od: "alegrom" <a...@o...pl>

    > Albo myli z psem, czy innymi dziećmi :)

    i się wciąż kłóci i nie zgadza z tatusiem