  • 21. Data: 2009-11-12 18:01:17
    Temat: Re: zazalenie na wyrok sadu
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 12 Lis, 15:54, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:4afc1f84$1@news.home.net.plspp <s...@o...pl> pisze:
    >
    > >>> Na garnuszku rodzicow
    > >> Siara.
    > > Zatrudnij ją. ;)
    >
    > Czemu sam nie zatrudnisz? ;)
    >
    > --
    > Jotte

    gratuluje poziomu!

  • 22. Data: 2009-11-12 18:11:33
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:
    bo opłata sądowa (która niekiedy wynosi
    > 7,50zł) n

    Hmm - masz jakiś przykład, czy po prostu przeoczyłeś art 14 ust 3, 15
    ust 2 i 20 ust 1 ukssc?

  • 23. Data: 2009-11-12 18:21:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > bo opłata sądowa (która niekiedy wynosi
    >

    > Hmm - masz jakiś przykład, czy po prostu przeoczyłeś art 14 ust 3, 15
    > ust 2 i 20 ust 1 ukssc?

    Dobrze prawi. Przy nakazie upominawczym to będzie 7,50 zł

    --
    @2009 Johnson

  • 24. Data: 2009-11-12 18:26:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com kasia
    <l...@i...pl> pisze:

    > gratuluje poziomu!
    Dzięki, gratuluję życia na sępa-nieudacznika.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2009-11-12 18:34:58
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Johnson wrote:

    > To sąd skieruje sprawę do:
    > prokuratory/policji - kradzieże
    > do Sądu rodzinnego - zły przykład dla dziecka - żebranie i grzebanie w
    > śmietnikach ;)

    No i jeszcze niezarejestrowana i nieopodatkowana
    działalnosć gospodarcza.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 26. Data: 2009-11-12 18:46:41
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Johnson pisze:

    > Dobrze prawi. Przy nakazie upominawczym to będzie 7,50 zł

    Po pierwsze raczej chodzi o nakaz w uproszczonym.
    Po drugie nie spotkałem się z taką praktyką. Możesz podać podstawę?
    Bo wiem że stosuje się 19 ust 2 do kwot z art 28, ale moim zdaniem nie
    uchyla to pozostałych podanych przeze mnie przepisów, zwłaszcza , ze w
    przesądzającym tę sprawę wyroku SN uznał, że prawidłowo ustalono iż 1/4
    ze 100 wynosi właśnie 30.

  • 27. Data: 2009-11-12 18:47:13
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Jotte wrote:

    > W wiadomości
    .googlegroups.com kasia

    > Dzięki, gratuluję życia na sępa-nieudacznika.

    Może kiedyś zmądrzejesz, jak cię życie w dupsko kopnie.

  • 28. Data: 2009-11-12 18:50:14
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 12 Lis, 19:47, Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> wrote:

    > Może kiedyś zmądrzejesz, jak cię życie w dupsko kopnie.

    Nie głaskało mnie życie po głowie,
    nie pijałem ptasiego mleka -
    no i dobrze, no i na zdrowie:
    tak wyrasta się na człowieka.

    Byłem jeszcze zupełny szczeniak,
    kiedym wziął karabin do garści,
    żeby w śmierci, w grozie zniszczenia
    zaciąć usta i czoło zmarszczyć.

    Nauczyło żołnierskiej krzepy
    życie trudne, twarde i liche.
    Byłem wtenczas jak szczeniak ślepy,
    na świat patrzył za mnie mannlicher.

    Dowiedziałem się, o czym milczy
    czarny Styr i zielony Stochód...
    Gryzą ziemię moi najmilsi,
    nawąchali się dosyć prochu.

    Cóż im wyznać w serdecznym słowie,
    gdy się młodość jak cmentarz przyśni?...
    Nie głaskało mnie życie po głowie,
    nie doszedłem tam, dokąd szliśmy,

    ale idę jak żołnierz dalej,
    inny, dalszy, trudniejszy cel mam
    i jak stary mannlicher wali
    wiersz mój gniewny - broń szybkostrzelna.

    Władysław Broniewski

  • 29. Data: 2009-11-12 18:50:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Po pierwsze raczej chodzi o nakaz w uproszczonym.

    W uproszczonym też wydaje się nakazy.

    > Po drugie nie spotkałem się z taką praktyką.

    Dziwne. Przecież ty z Łodzi jesteś ??

    > Możesz podać podstawę?

    Uchwała z dnia 28 lutego 2008 r. Sąd Najwyższy (III CZP 146/07)

    W razie uprawomocnienia się nakazu zapłaty wydanego w postępowaniu
    upominawczym sąd zwraca stronie trzy czwarte opłaty od pozwu także
    wówczas, gdy uiszczona opłata odpowiada wysokością opłacie podstawowej
    (art. 79 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach
    sądowych w sprawach cywilnych, Dz.U. Nr 167, poz. 1398 ze zm.).
    OSNC 2009/3/39, Biul.SN 2008/2/12

    30 zł - 3/4 * 30 zł = 7,50 zł

    --
    @2009 Johnson

  • 30. Data: 2009-11-12 18:51:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6n1us6-kt6.ln1@tower.askar.com.pl Slawek Kotynski
    <s...@a...com.pl> pisze:

    > Może kiedyś zmądrzejesz
    Nie mogę ci się odwdzięczyć nadzieją na taką samą szansę.

    > jak cię życie w dupsko kopnie.
    A cóż ty wiesz, chłopcze zabawny, o moim życiu?

    --
    Jotte