  • 1. Data: 2009-11-12 11:56:56
    Temat: zazalenie na wyrok sadu
    Od: kasia <l...@i...pl>

    witam. Przyszlo mi postanowienie sadu w sprawie zwolnienia z oplat
    sadowych.Sad zwolnil mnie z nich tylko czesciowo podajac za powod fakt
    iz jestem wlascicielka mieszkania, prowadze wlasna dzialalnosc
    gospodarcza i pobieram zasilek chorobowy i rehailitacyjny. Zdziwilo
    mnie takie uzasadnienie gdyz sa to dochody moich rodziców ktorych
    wpisalam w oswiadczeniu majtkowym, do nich tez nalezy mieszkanie, a ja
    jestem w nim tylko zameldowana i nie jest moja wlasnoscia. Ja sama nie
    mam zadnych dochodow, jestem zarejestrowana w UP jako bezrobotna bez
    prawa do zasilku. Co wiecej mam na utrzymaniu male dziecko. czy
    dochody i majatek moich rodzicow sad uznal za moj majatek? czy zrobil
    to prawidlowo?
    Wnioslam rowniez podanie o przyznanie pelnomocnika z urzedu, sad
    jednak postanowil ze na podstawie tresci wniesionego pozwu wynika ze
    jestem w stanie prowadzic swoja sprawe. Prawda jest taka ze nigdy w
    sadzie nie bylam i nie wiem jak wyglada taka rozprawa,nie mam cietego
    jezyka, nie znam przepisow prawa itp a strone pozwana bedzie stac na
    prywatnego adwokata i sam pozwany rzuca blotem z ust.Boje sie ze nie
    poradze sobie.Czy moge to napisac w zazaleniu? Wdzieczna bym byla
    rowniez za wszelkie podpowiedzi co do tej sprawy. Z gory dzieki

  • 2. Data: 2009-11-12 12:18:22
    Temat: Re: zazalenie na wyrok sadu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kasia pisze:

    > Ja sama nie mam zadnych dochodow, jestem zarejestrowana w UP jako bezrobotna bez
    > prawa do zasilku. Co wiecej mam na utrzymaniu male dziecko.

    A tak z ciekawości czym żywisz siebie i dziecko? Gdzieś rozdają jedzenie
    za darmo?

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-11-12 12:23:57
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 12 Lis, 13:18, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > A tak z ciekawości czym żywisz siebie i dziecko? Gdzieś rozdają jedzenie
    > za darmo?
    >
    > --
    > @2009 Johnson
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

    jak nie chcesz pomoc to sie nie wypowiadaj

  • 4. Data: 2009-11-12 12:30:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kasia pisze:

    > jak nie chcesz pomoc to sie nie wypowiadaj

    Przecież się nie "wypowiadam" tylko pytam, bo ciekawy jestem.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-11-12 12:41:57
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 12 Lis, 13:30, Johnson <j...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.
    Na garnuszku rodzicow

  • 6. Data: 2009-11-12 12:50:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    kasia pisze:

    > Na garnuszku rodzicow

    Znam sytuacje (z praktyki), że sąd zapytał dokładnie tak jak
    Johnson - z czego żyjesz - wnioskujący o zwolnienie powiedział,
    że wzięli go na utrzymanie rodzice - zatem sąd zbadał majątek
    rodziców (no skoro wzięli kogoś na utrzymanie, to wzięli go z
    jego problemami ;)) ... i po zbadaniu majątku rodziców
    stwierdził, że stać ich na pokrycie kosztów sądowych w całości :)

    6008

  • 7. Data: 2009-11-12 13:45:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    > kogoś na utrzymanie, to wzięli go z jego problemami ;)) ... i po
    > zbadaniu majątku rodziców stwierdził, że stać ich na pokrycie kosztów

    No i bardzo dobrze.
    Obowiązek alimentacyjny obejmuje wszystkie usprawiedliwione potrzeby
    uprawnionego (np, chcę rozsądnego po procesowania się kimś), a jego
    zakres zależy do od zarobkowych i majątkowych możliwości zobowiązanych
    (czyli rodziców).

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2009-11-12 13:49:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

> [...]
    > uprawnionego (np, chcę rozsądnego po procesowania się kimś), a jego
    > zakres zależy do od zarobkowych i majątkowych możliwości zobowiązanych

    Bycie na garnuszku rodziców nie oznacza automatycznie o ich obowiązku
    alimentacyjnym.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-11-12 13:58:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Bycie na garnuszku rodziców nie oznacza automatycznie o ich obowiązku
    > alimentacyjnym.

    W tym wypadku? Ewentualnie w grę wchodziłby mąż.

    Ale tak czy inaczej uważam że koszty winna płacić rodzina
    zainteresowanego, a nie ja.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2009-11-12 14:01:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > W tym wypadku? Ewentualnie w grę wchodziłby mąż.
    >
    > Ale tak czy inaczej uważam że koszty winna płacić rodzina
    > zainteresowanego, a nie ja.

    Nie sądzę, byś musiał coś płacić :)

    --
    Liwiusz